Gå til innhold

normal med brun utflod under gravidteten?

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I dag er jeg i uke 8, jeg fikk i morges littegrann brun blod på trusa + ved tørk. Er det normal å få en slik utflod under svangerskapet? Ellers så har jeg ingen kvalme, null ømme pupper, men er svimmel og har matlyst som varierer.

Jeg var på UL sist onsdag (7+4) og da så vi en bankende hjerte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blør jeg, har også kraftige mensmurringer innimellom. Jeg håper og ber om at spiren klamrer seg godt fast.

Er det noen som har opplevd det samme, men ikke har mistet?

Skrevet

Huff, hvordan går d med deg? Har blødningene stoppet?

Jeg har desverre både positive og negative erfarimger med brunlig utflod og blødninger! Men d sies jo at når et bankende hjerte er bekreftet er d 95% tjans for at dette går bra!

Krysser fingre for deg og håper dette går bra!

Skrevet

Jeg ville tatt kontakt snarest med sykehus/lege, ikke for at de kan gjøre noe fra eller til, men det er jo veldig greit å få sjekket hvordan ting ligger er. Opplevde det samme for 2 år siden, og jeg var dessverre uheldig, men det behøver ikke du være! Derfor er det viktig å finne ut om ting er ok, for da klarer du også å slappe av, og det har jo både du og spiren godt av.

Skrevet

Hei.

Jeg fikk i helga mye blødninger som var mørkrød, del levret blod og slim. Fikk sterke smerter i mage og rygg. Måtte ta paracet, det hjalp for smertene uroet meg veldig. Snakket med legevakten i går og fikk henvisning til UL i dag.

I dag dro til jeg til ul, der så vi spiren, hørte hjerte banke og alt så bra ut ifølge legen. Han hadde ingen forklaringer på smertene/blødningene jeg har. Jeg har lest at 20-25% av gravide blør under svangerskapet.

Nå er jeg hjemme igjen, ligger i sofaen med verkende rygg og mage. Håper at de gir seg snart slik at jeg kan bekymre meg mindre. Jeg skal ta det med ro noen dager i håpe om at dette går over.

Men, dere som blør - det kan være håp om at alt er i orden. Kvinners kropp er merkelig slik. Kanskje jeg er en av dem som får mensen under svangerskapet. . .

Skrevet

Det trenger ikke være tegn på at du aborterer, men for sikkerhets skyld ville jeg ha tatt en tur til lege hvor du kan få ultralyd.

Jeg hadde brun utflod i uke 12, og i uke 13 ble det oppdaget MA.

Skrevet

Hei.

Par timer etter Ul fikk jeg smertelignene rier og jeg mistet dessverre. Det var veldig trist, men jeg er nå ved godt mot og ser framover med atter prøving :-)

Skrevet

Så trist at du mistet. Gi ikke opp, lykke til med prøvingen igjen :)

Mange gode tanker.

Skrevet

Hei.

Takk, jeg gir ikke opp nei. Prøver igjen så snart det klaffer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...