Gå til innhold

Dette med sovevogner.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke egen sovevogn, men om du har en del trapper opp til døra (slik jeg hadde før), og gjerne vil at barnet skal sove ute i vogn, er det kanskje greit å ha en vogn stående på veranden for eksempel? Så slipper man å dra vogna opp og ned trappene.

Vi har sovevogn som alltid står på veranda. Jeg synes det er utrolig greit å slippe å dra den vognen vi bruker på tur, gjennom stua, for å så sette den på veranda, for å så dra den gjennom stua når vi skal ut igjen. Det blir jo så møkkete av å dra den ut og inn på denne måten.

jupp dette har vi tenkt på og. skaffe oss en gratis/billig fra finn.no eller lignende, en som alltid står ute på verandaen, så slitsomt å dra vogna frem og tilbake gjennom stuegulvet hver dag! og ikke for å snakke om opp trappa!

Simo for eks er super for sove vogn, men jeg syntes ikke jeg orker å dra på de inn og ut av bilen osv. Så jeg har bugaboo til det, som jeg igjen ikke syntes er noe god for ungen å sove i hver dag.

Har ikke vognen ferdig oppredd ute, er redd det skal sette seg fukt i posen/dynen, så den drar jeg inn og ut hver dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...