Gå til innhold

dere som har unger med rottehale!

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud så inderlig stygt det er... ser dere ikke selv?

det er noe av det støggeste jeg ser på unger, jeg synes så synd på dem!

ÆSJ!!! de ser utrolig skitten ut, samtidig som det ser ut som en skikkelig

"blokkunge"

Ærlig talt... ikke gjør ungene deres så vondt

Skrevet

Ja alle dere foreldre som har barn med rottehale, nå burde dere virkelig gå inn i dere selv så kanskje dere skjønner hvor vondt dere gjør barna deres!!!

Herre, det er jammen mye rart man skal henge seg opp i. Tenk om barna selv vil ha det da, det er vel ikke det værste de kan være med på å bestemme selv. Og kan de ikke bestemme det selv så tror jeg egentlig ikke så mange av barna blir veldig ødelagte av en rottehale noen måneder.

Skrevet

Det var imponerende kor engasjert du var =) Finnes det nokon med rottehale per i dag da? Synes å huske at den bølga var då eg gjekk i første klasse.

Skrevet

Unnskyld en uvitende svenske, men hva er en rottehale?

Skrevet

Når ein har kort hår i nakken, men lar ein liten dusk av håret vera langt. Hmmmm, forstod du? Altså ein liten, veldig liten, tynn, hestehale (uten strikk) i nakken. Då eg gjekk på barneskulen i 87 så var det veldig populært, og da spesielt om denne krølla seg. Eg forstod aldri heilt kva som var så kult med det. =)

Skrevet

Ok, jeg skjønner. Ser ikke problmet med å la sine små ha det hvis dem ønsker.

Skrevet

Nei ser ikkje problemet eg heller. Men det er årevis sidan eg har sett nokon med det.

Skrevet

jeg hadde sånn :P

jeg og venninna mi, og vi var kule

Skrevet

Enig med HI.

Styggeste ting som fins.

Skrevet

Jeg jobbet en periode i Odalen,og der var det vanlig at guttene hadde slik... I år 2005.

Skrevet

Synes heller ikke rottehale er spesielt pent (var dødskult for 20 år siden), men har ikke sett en unge med rottehale på mange mange år. Hva rottehale og "blokkunger" angår: Man trenger ikke ha dårlig stil eller være white trash (hvis det er det du sikter til) selv om man bor i blokk.

Skrevet

Ser det er mange pakkis unger som bor i område her som har rotte hale. Skikkelig stygg.

Skrevet

Nei, det skal jeg si meg helt enig i! Det fins sannelig ikke noe mer horribelt enn slike rottehaler som henger og slenger. Det er noe av det styggeste jeg ser, og får helt fnatt... Får lyst til å bare ta en saks for å klippe over den stygge dyrehalen som henger. Har sett det i varianter av rastaflette med en liten perle nederst også - et forferdelig syn.

Folk ser dessverre ikke hvor lite pent det er, de er stuck i sin egen lille boble og tror det er tøft og kult og rått. Yaaah.

Skrevet

Jeg er også enig. Det er sååå harry! Synes det sier litt om hvilken klasse de setter seg i , i samfunnet. Det var poppis når jeg gikk på barneskolen også. En stund siden ja...

Skrevet

Egentlig hoppa jeg over tråden her, for jeg var bombesikker på hva som kom til å stå i hovedinnlegget. Og jaggu hadde jeg ikke rett:D

Du har ikke mye til liv som trenger bekymre deg over slikt. La nå ungene ha de rottehalen:)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er litt for uengasjert og likeglad; jeg klarer liksom ikke å bry meg så voldsomt om småting JEG personlig ikke liker....

Skrevet

Helt eing med HI.

Og en annen ting som er sinnsykt styggt er bolle sveis.(med slik skarp kant over ørene). Det er kanskje hakket værre. Fy og FY........

Skrevet

ungen ser skitten og ekkel ut! støgg

Skrevet

Hvis noen vil ha dette, hva er egentlig problemet??? La nå folk få se ut som de vil!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...