Gå til innhold

Hvordan reagerte bf?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei. :)

Faren til mitt kommende barn tok nyhet om å skulle bli far veldig bra, han sa faktsik at han gledet seg. MEN: per dags dato har vi ingen kontakt. Han har ikke alltid vært like snill med meg; han har ved flere anledninger vært voldelig og kjeftet meg hunden full (før jeg ble gravid). Under svangerskapet trenger jeg støtte og annerkjennesle, og når det eneste han kan bidra med er å få meg til å føle meg jævlig, sier det seg selv at det blir minimalt med kontakt. Dette gjør ham veldig sint, da han fortsatt er forelsket i meg. Men jeg har sagt klart fra at om han ikke har noe positivt å si, så får han la vær å kontakte meg.

Hvordan jeg fortalte det? Jeg ringte ham og sa rett ut at jeg var gravid. Denne jenta går ikke rundt grøten nei. ;)

Jeg sendte han en sms og skrev jeg er gravid, jeg fikk ikke svar før dagen etter når jeg spurte om han hadde fåt meldingen min, da svarte han surt ja, etter en stund sa han at det var jo alt for tidlig å få barn og bla bla bla men at han skulle støtte meg uansett hva jeg valgte. Etter noen dager sa jeg at jeg skulle beholde, da klikka han fullstendig, jeg ødela livet hans og han ville ikke ha noe med ungen å gjøre osv osv osv...

Hele svangerskapet var han sur og bitter.

Etter jeg fødte tok det noen måneder men så begynte han å komme seg, nå har han sønnen vår annenhver helg og har innrømt at han nå er veldig glad jeg ikke tok abort for han er så glad i sønnen vår og kunne ikke sett for seg å være uten han :)

vi mistenkte at jeg var gravid men jeg turte ikke ta testen.

en mandags morgen jeg skulle på jobb å han hadde fri så spratt han opp av senga å s høyt : TESTEN!!!!

så jeg måtte jo ta den da. så viste den gravid å jeg begynte å grine å han gikk nesten rundt seg selv med et stort smil å sa : jeg skal bli pappa. pappa. tenk. pappa. å du skal bli mamma..

jeg var så skjelven at jeg ikke ante hvor jeg skulle gjøre av meg..

var ren glede :) litt vel forvirra. trodde det ikke før to mnd etter da jeg var til UL hehe

• 4 uker senere...

Annonse

Siden vi bor 50 mil fra hverandre ble dette tatt på tlf...

Han fikk sjokk å har ikke snakka om barnet siden ham fikk vite det, når jeg kommer inn på emnet begynner han snakke om noe annet....

Jeg begynner å bli skikkelig forbanna egentli... Håper han det blir borte av seg selv eller? Han er fanken snart 40 år, lite voksent..

Jeg er 10+6 i dag..

Begynner planlegge livet mitt her jeg så får han komma når han er klar, men om jeg er der da.... det ekke sikkert...

Det var ut med litt frustrasjon det gitt ;-) GODT...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...