Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett den filmen?

Jeg søkte på harddisken etter noe morsomt å se på under strykinga og der var det kun to filmer samt ørten opptak fra Dart-VM. Gjeeesp :)

Så da ble det Kill Buljo. Jøssenampåtrappa som jeg lo av noen av replikkene. For eksempel: "Jeg har ikke på meg truse" (hett øyeblikk i lavvoen) hvorpå samen svarer "Satan kor glæmsk du æ"....

Ha ha ha!! Filmen er vel mest en guttefilm med tanke på humor og manglende handling, men jeg lo godt, ja!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe ja det er den beste replikken i filmen ! Lo så jeg trillet.........En absolutt severdig film :)))

Skrevet

Yes!! Jeg har hatt den på "må se-listen" siden den kom, for jeg spiller i band sammen med en av gutta i Banana Airlines. Og de er jo med i filmen :)

Skrevet

Oi ! spiller du i band, så spennende .......på heltid?

Skrevet

Njet, bare noen helger i året, mest i Nord-Norge. Jeg levde av musikk en stund i gamle dager (ca 20 år siden)....

Skrevet

Artig å få holde på litt enda tenker jeg :)) er egetlig fra nord jeg ;-) kanskje du spiller i nærheten av Trosmø noen steder ?

Skrevet

Nei, det er dessverre en stund siden vi spilte i Tromsø...

Vi spilte på Vinterfestuka i år og ellers i det siste har det vært en langhelg i Nordland og en langhelg i Finnamark, men ikkeno Troms :(

I august er det Narvik igjen....

Men det har vært snakk om Oslo (Smuget) i oktober :)

Skrevet

DA skal vi ha dibbetreff på Smuget!!!! MSB og jeg er jo selvutnevnte tattooadamer så tenker vi bare måååå være der for å sørge for den rette sounden fra salen ;-)

Skrevet

Jeg vil også være med og høre Karomams og co. på Smuget!!! Har ikke vært der siden jeg var med en kar jeg ikke nevner lenger, på Bjelleklang-konsert! Det er ihvertfall hundre år siden;=)

Skrevet

Hoi! Count me in! Jeg har heller ikke vært på smuget på en mannsalder, men jeg skjønner at tiden snart er inne igjen!

Kanskje det er fra den filmen at uttrykket "sametruse" (fra skravlesiden...) stammer...?

c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...