Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare nevner navn jeg, skal ikke blande meg oppi sammensetningen, men ville ikke valgt så like navn som Ella og Leah, tunga går i krøll, og jeg tror det er bra for tvillinger å ha litt ulike navn.

Anna

Maja

Vilde

Tilde

Synne

Eline

Frida

Sara

Marte

Rikke

Ulrikke

Pernille

Ella

Tonje

Mari

Maria/e

Malin

Julie/a

Live og Vilde

Nora og Ella

Kaja og Thea

Eline og Sofie

Elida og Ella

Elise og Julie

Fride og Rikke

Hannah og Leah

Ingrid og Ida

Lisa og Mina

Malin og Mia

Mari og Ingrid

Marie og Emilie

Maria og Mina

Pia og Thea

Sara og Julia

Eller andre kombinasjoner av disse?

Liker flere av de dere har nevnt:

Lisa, Vilde, Ella, Kajsa, Malin og Pia.

Men ingen som sier "pang" - om dere skjønner..

Og så synes jeg det er så vanskelig å kombinere navn.. Er det viktig at de passer godt sammen?

Liker godt Elisabeth, Madeleine, Victoria, Cornelia o.l. Men det blir kanskje for langt på tvillinger?

Ja, har en vanskelig oppgave foran oss, og nå er det heller ikke så lenge til tvillingene kommer - bare knappe åtte uker til! Vi har diskutert mye navn, men det er vanskelig.. Vi har også ulik navnesmak.

Av disse liker jeg Mille og Sofie, men samtidig synes jeg dette er navn som er for vanlige. Vil helst unngå topp 20 om det er mulig.

Leona likte jeg! Og Mira! De tar jeg med meg videre i jakten. Takk! =)

Annonse

Lisa, Ella, Kajsa, og Pia er navn du liker slik jeg har forstått. Jeg synes det er kjempefine navn alle fire og de passer også godt sammen. Jeg synes det er fint med litt enkle navn jeg da og kanskje spesielt når det er tvillinger. Tror en kombinasjon av to av disse navnene hadde blitt kjempefint jeg. Og det er vel ingen av de som er topp 20 heller?

Nei hvorfor skulle det gjøre noe om tvillinger har hvert sitt lange navn?? De er jo to individer og skal jo ikke alltid bli tiltalt sammen som f.eks Petronella Josefine og Orkana Antonette! ;-) Så akkurat det synes jeg er litt småtullete at de ikke kan ha trestavelses-navn o.l bare fordi de er tvillinger..

Hva med Vilde og Malin? De to navnene har jeg lenge syntes ville vært fine navn til et tvillingpar! Men de er jo begge veldig vanlige da, så hvis du er ute etter noe som ikke er på navnetoppen, hva da med:

Alvilde og Evelina?

Passer kjempegodt til tvillinger synes jeg! Lykke til! :-)

Annonse

Jeg vil foreslå:

Vilde og Hanna (synes de passer så fint sammen, evt Vilde og Sanna)

Pia og Kaisa

Martha og Selma/Ella/Vilma

Cornelia og Camille (synes ikke det gjør noe om navnene er litt lange)

Leona og Elida/Lilly

Hm, nå husker jeg ikke flere av navnene som var nevnt over. Om jeg hadde vært så heldig å få tvillingjenter (i dag) tror jeg at jeg ville kalt de Agnes og Lilly : )

Julia og Sofia - er en fin kombinasjon!

Thea og Ella

Mikaela og Malena/e

Milla og Maria

Natalia og Sofia

Emilia og Mathea

Nora og Ella

Luna og Amelia

Evelina og Natalia

Seline og Sofie

Selma og Sofie

Marie og Sofie

Malene og Julie

Mille og Madeleine

Stine og Simone

Natalie og Emilie

Mathilde og Amalie

Håper du liker noen:) Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...