Gå til innhold

akutt keisersnitt

Anbefalte innlegg

jeg høre fra mange av venninnene mine at de skulle ønkse de fikk keisersnitt i steden for en natulig fødsel.

jeg gikk 2 uker på overtid og ble satt igang etter at jeg hadde ligget i 8 timer med rier hvert 2 min og en time med pressing fikk jeg beskje om at gutten min lå feil og at jeg måtte ta keisersnitt, jeg fikk ikkje se gutten min før han var 3 timer gammel og jeg husker ikkje noe fra det føste døynet. kunne jeg har gjort noe med det ville jeg har helst født helt vanlig ikkje noe kjekt å gå å ha vont i mangen uker grunnet et stort sår på mangen, og ikkje kunne gjøre så mye uten hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138061204-akutt-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde også akutt keisersnitt. Gikk 36 tima fra første ria til æ hadde akutt ks når hjertelydn til babyen min gikk ned. Va oppe å gikk hver ria pga at hver ria fra første va sinnsykt ond. Flire for mæ sjøl når æ lese om di som ikke e sikker på om d e ria dæm kjenne/kjente. Va alldri tvil med mæ. Skal ha planlagt ks den hær gangen heldigvis. Va ikke spesiellt redd for fødsel før min første men har hadd d grusomt hele svangerskapet til æ fikk vite at æ får planlagt ks den hær gangen.

Har alldri opplevd lignanes.

E nok ikke alle som klare tanken på fødsel en gang og ett stort sår i magen e ingenting for mæ når æ tenke på alternativet.

Fikk da se ongen min med en gang og fikk en klæm før han for opp til pappaen sin som hadde d grusomt der oppe mens han venta på å høre om babyen våres hadde d bra. Den hær gangen skal han få være me og få se å ta sæ av babyen fra første stund. Ser ingenting galt i at han får ha han litt først. Syns d e vældi godt etter alt æ har vært igjennom:)

Glæde mæ sinnsykt til ks den hær gangen og skal bli godt å ha en dato å se frem til og ikke minst få ha kjæreste med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...