Samina Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg begynner med spray om ca. 1 mnd og regner med innsetting hvis alt går bra i siste halvdel av august - veldig spent på hva som venter og håper så inderlig at 1 forsøk er alt som skal til. Har en spontanabort og en ex.u bak meg etter 2 års prøving. Fram til spray-start vil jeg gjøre det jeg kan for at kroppen skal være mottakelig for det som venter. Trening, kosthold etc....i tillegg skjønner jeg det er mange som bruker alternativ medisin/behandling og div. tilskudd (vitaminer etc.) for å øke mulighetene, men mangler helt oversikten over hva som finnes og hva som kan være lurt å sjekke nærmere. Erfaringer fra noen av dere som er eldre enn meg i gamet vil være til stooor hjelp!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Anbefaler deg akupunktur eller fotsoneterapi av alternativ behandling. Selv har jeg tatt fotsone terapi ved dette forsøket . Sunn og næringsrik kost,fysisk aktivitet,vitaminer (selv tar jeg sink+selen ,q10,omega 3,Folat, b-vitamintilskudd og d-vitamin .Med det elendige været som er får jeg ikke nok d-vitamin i fra sola,og homeopaten anbefalte meg å ta det ekstra. Jeg bruker også babyklister bestilt i fra www.netspiren.dk Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå