Gå til innhold

har alle vært på ordinær ultralyd nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har fått time så sent. Er i uke 20 før jeg skal dit. Har jo vært på to tidlige ultralyder pga. tidligere komplikasjoner, men likvel. Lenge å vente... :-(

Skrevet

Jeg har i allefall vært på ordinær ul:)

Skrevet

jeg også, er 21 uker på mandag og var på ul da jeg var 19 uker. Men det var min første ul da så vet ikke om dethar noe å si

Skrevet

Jeg er i uke 18 nå, skal på UL på tirsdag. Så nå er det mye som skal skje her framover...

På mandag skal vi gifte oss - en enkel sermoni på tinghuset, kun m forlovere tilstede - deretter middag på hotell! Jippi!

Og ul på tirsdag! :)

Gleder meg til ul, ja. Skal bli godt å få bekreftelse igjen. Kjenner tegn til liv av og til, men synes det er så sjelden... Har hørt hjertelyden hos jordmor, men likevel.

Skrevet

Jeg skal på ul på mandag. Gruer meg veldig, selv om jeg håper det går bra. Hadde en veldig dårlig opplevelse med ordinær ul i fjor, da det viste seg at babyen ikke levde mer. Kommer nok ikke til å sove så godt i morgen natt, men satser på at det ikke skjer flere ganger og at alt ser bra ut.

Skrevet

nei ikke fått kommit dit ennå.. er i uke 18 nå men skal dit den 30juni .. 8 lange dager igjen hihi

Skrevet

Jeg skal ikke på ordinær UL før på Tirsdag,gleder meg masse =)

Skrevet

Har vært på ul, i uke 19.. Er vell det som er normalt.. Du er jo heldig som har vært på 2 ul allerede, tenk vi som måtte vente helt til uke 19-20....=)

Skrevet

Jeg skal i morgen! Gruer og gleder meg om hverandre. Kjenner mye mer liv nå den siste uken, men er veldig spent på om det står bra til med den lille!

Skrevet

Jo da sant det. Men gleder meg til "ordentlig" ultralyd. Føler at de får sett mye mer da.

Skrevet

Jeg skal samme dag som annafjant her :) 30.juni.

Skulle egentlig 16.juni, men det ble litt tidlig, så den ble flyttet to uker bak. Jeg er etter mine beregninger 18+6 da. Men blir jo etter all sannsynlighet flyttet enten frem eller tilbake.. :)

Skrevet

Vi skal på torsdag, og jeg er så spent! Håper alt er bra med lille gullet vårt. Har egentlig hatt jentefølelse, så håper de kan se hva det blir. Viktigste er helt klart at alt er bra. Hadde jo vært gøy om følelsen slo til og var riktig også da...

Skrevet

har vært på 2 stk, for eg va kje komt så longt så eg trudde:)

Skrevet

Da var vår tur kommet også. Alt så veldig bra ut, og det var godt! Herlig å se liv. Og rart å se at han sparker uten at jeg kjente noe akkurat da. Og det lille gullet vårt er en liten prins, eller fotballspiller som Pappa'n hans sier.

Ha en fin dag videre alle sammen :o)

Skrevet

Jar har ikke vært ennå - har time på tirsdag. Gleder oss og håper vi kan se om datteren vår skal få en lillebror eller -søster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...