Gå til innhold

Brekkninger til jeg spyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi to!! Er også uke 15, og brekker meg av ALT.

Kaffelukt, kjøleskapet, oppvaskmaskinen, badet, tilogmed lukta av typen. Nå har jeg begynt å hoste i tillegg, enda værre. Aner ikke hva jeg skal gjøre, håper det går over snart. Eller noen har noen supre tips :)

Fint å høre at det er flere av oss:) Jeg gikk 2dager uten om å spy, og trudde kansje det hadde gitt seg. Men neida, i dag spøy jeg som en gris igjen når jeg gikk inn på kjøkkenet for å kaste noe søpel. Viss det er matrester etter middagen fek så brekker jeg meg kjempe masse til jeg spyr opp alt igjen.

Haha, da skulle du sett når jeg uomtenksomt ble med for å kaste søppel på forbrenningsannlegget! Mega tabbe!

Ganske lei nå, slitsomt å spise 2-3 frokoster om dagen..hehe.

Lurer på om noe vet når det pleier å gå over jeg? Om noen her har vært gjennom det samme før..

Er inne i 17 uke i mitt tredje svangerskap, og har hatt det som deg i alle tre. Har merket en bedring den siste uken, men brekker meg fremdeles hvis jeg uforvarende kommer borti spesielle lukter, eller spesiellt når jeg pusser tennene :( Har funnet ut at jeg kan stoppe breknings anfallene hvis jeg retter meg opp og puster gjennom nesen, med lukket munn. Da løfter ganen seg, og halsen slapper av. Du må selvfølgelig fjerne deg fra den ubehagelige lukta først :)

Kvalmen har forsvunnet rundt 4 mnd i alle mine svangerskap, men jeg har hatt brekninger hele tiden. Det går helt greit å leve med det. Jeg har lært meg til å puste gjennom munnen hver gang jeg kommer til en plass hvor jeg vet at jeg kan støte på en fæl lukt (ferskvaredisken, toalett, søppelkassen etc).

Det er helt utrolig hvordan sanseinntrykkene forandrer seg når man er gravid! Ting jeg elsket før, er utålelige nå. Alle mine parfymer er stuet bort i kjøleskapet og den eneste bodylotionen jeg tåler er Spenol!

Annonse

Hei hei:-) Jeg er også i uke 15 og brekker meg lett. Verst er tannpuss, enkelte matvarer og lukten av ånde fra munnen til f eks mannen min:-(

Til og med tyggis ånde;-D Uff ikke så kjekt når mannen spør fint om å få et kyss, og jeg bare holder på å kaste opp.... Håper det forsvinner snart ja:-)

Jeg jobber i matbutikk, så kan tenke dere at jeg sliter innimellom.

Brekker meg fort viss jeg har vært ute og kommer innigjen, også er det matlukt i huset. Når jeg vaskeropp. Når jeg pusser tenna.

Ikke noe morro dette her. Får håpe jeg slipper dette i lang lang tid fremover. Trudde det hadde gitt seg, når jeg gikk 2 dager uten om å spy, men neida der tok jeg veldig feil. Kom tilbake i går. Jeg hater å spy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...