Gå til innhold

Har fødselen startet før planlagt k-snitt?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at fødselen har startet før en har kommet til datoen for planlagt keisersnitt?

Jeg tenker litt på hvordan det kan bli dersom fødselen starter av seg selv før keisersnittdatoen min. Jeg vet jo at de da tar keisersnitt når jeg kommer meg til sykehuset, men det hadde vert supert å høre noens opplevelse av dette, for å forberede tanken litt bedre :-)

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har 3 keisersnitt bak meg. Jeg skulle ha planlagt keisersnitt med min 3 barn,på grunn av at en får ikkje føde vanlig når en har 2 keisersnitt fra før. Jeg hadde kraftige rier i uke 35-36,da ble jeg innlagt,men dei ville ikkje ta keisersnitt fordi det var for tidelig meinte jordmoren. Jeg sa at gutten min kom til å komme snart,jeg følte det på meg. Blei sendt heim,etter at riene stoppet opp. Men i uke 37 gikk vatnet mitt, Ringte å snakket med jordmor på sjukehuset,og da var det berre å komme...så blei det keisersnitt...men planlagt blei det ikkje.

Alle 3 barna mine har alltid komt før termin,så jeg var ikkje enig med legene når dei skulle bestemme dato for keisersnitt. Legene vil vente lengst mulig,men ikkje alltid dette går som planlagt.

Men som sagt, skjer det at fødselen begynner,så får du keisersnitt når du kommer. Ønsker deg lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...