Lolisen Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er INGEN taler. Og aner ikke hvordan jeg skal skrive den. Tørr så vidt å snakke når det er flere en 3 i rommet.. Noen som kan hjelpe meg? Har kjempe dårlig tid! Vil at talen skal være veldig bra men kort.. Har kjent henne hele livet.
bever Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 For det første trenger du ikke å snakke om hele livet deres... Velg deg ett-to-tre punkter som er viktigst i ditt forhold til henne. Gjerne ett morsomt punkt og ett mer følelsesladet... Så forteller du litt rundt det. I tillegg er det vanlig å takke for æren for at du er blittt valgt til å være forlover, og å gratlere med dagen og skål for bruden! For å skape en spennende innledning forsøker du å tenke ut en skikkelig spennende setning å åpne talen din med. Du skal ikke gjøre annet enn å plinge på glasset, reise deg opp... Og vente litt. La alle bli forventningsfulle, og så! Første setning! (Hva du nå velger. F.eks Bæng! Trine, hva skjer? Vi knakk av latter, døren på prøverommet falt ned! Trine, du er ei knakende kjekk jente med utrolig humor. Dette setter jeg så pris på ved deg. Vet ikke hvor mange kvelder vi har sittet sammen og ledd av... blablabla) Som sagt en fengende innledning, to-tre viktige punkter, takk for æren og skål for brura. That's it! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå