Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i planleggingsfasen og håper på å komme igang på sensommer /høst. Lurer på om det er noen som har noen gode råd angående hvilken klinikk jeg skal velge. Har tidligere nesten bestemt meg for Stork, men nå har jeg blitt i tvil. Er det noen som har erfaring med hvordan det er på Vitanova og Nordica i forhold til Stork. Kjempe takknemlig for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg kan ikke svare for Nordica og Vitanova, men vi valgte Stork opprinnelig. Men jeg må si at det var på litt feil grunnlag, da jeg trodde det kun var de som tilbydde oppbevaring av sæddepot (samme donor til senere bruk).

Hadde gode erfaringer fra Stork, det er hyggelig og koselig. MEN, det er dobbel pris i forhold til f.eks Nordica, og legedrevne klinikker har mye større muligheter til å hjelpe deg videre hvis du skulle ha problemer med å bli gravid.

Min kone (hun som nå er gravid), hadde tette eggledere, og vi måtte ha IVF. Da måtte vi bytte klinikk, og de tok gjerne imot sæddepoet vårt også!! I tillegg vil jeg si at vår klinikk, Maigaard i Århus, var like hyggelig og koselig innredet som Stork, og med et minst like varmt personale.

En fordel med Stork er at du kan velge åpen donor, så valget er ditt :)

Lykke til, uansett hva du velger!

Skrevet

Vi bruker Vitanova. De har det akkurat som Stork har jeg på følelsen av. De har de samme prisene. Det eneste som er forskjell er at de ikke har frakt på donorsæden hvis du skal ha en annen type enn det de har på klinikken. Noe som gjorde at vårt valg ble Vitanova. Vitanova ligger også bare 10 min å gå fra hovedbanegården og 3 min fra strøget.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...