ønskerto Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Sitter her på min 5 rugedag og kjenner ikke noe i magen, noe som bekymrer meg. Leser om at andre har mensmurring og kramper. Har ikke noe, kanskje litt mensmurring innimellom. Har noen blitt gravide og ikke kjent noe særlig i magen?
baby ventes 11 mars :) Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 tror ikke du skal bekymre deg jeg:) hun på klinikken sa til meg at det ikke hadde noen betydning om man kjente noe eller ikke hunsa at det var umulig å kjenne om embyoet delte seg, og at det man kjenner er bare stramminger i eggleder og livmor, men det hadde ikke noe med om man var gravid å gjøre de typiske gravid symptomene kommer normalt ikke før i uke 3 heller,, det var ihverfall det jeg leste på nettdoktoren
Aget Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjente ingen verdens ting,før jeg ble bittelitt ugg i uke 6,som varte til uke 10. Nå er jeg i uke 22 og kjenner masse herlige spark fra gullgutten vår:) Vi er alle så forskjellige:) Lykke til og klem fra meg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Noen har ikke et eneste symptom i rugetiden, og mange har symptomer som også kan være bivirkninger av medisinene.Så ikke bekymre deg du,men fokuser heller på koselige gjøremål i rugetiden ).Lykke til !
lilly01 Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Hej Jag har varit naturligt gravid en gång och man har inga direkta symtomer 2-3 uker in i svangerskapet. Jag har också gått igenom 2 insettninger der jag hade symtomer som ømme pupper stikkninger litt her og var, sov oroligt, gråtmild osv. Vid vårt 3-dje førsøk så blev det avbrutt samme dag som jag skulle haft uttag. Jag hade då satt El-sprøyten. Jag hade samme symtomer som tidigare ganger. De ømme pupperne førvann på det som skulle varit rugedag 9 ca. Samme sak har skett de andre 2 ggr då jag har rugat. De fleste som blir gravide børjar misstenke det først nær mensen uteblir og det er ju ca 2 uker etter eggløsning. Vil egentlig ikke ta bort håpet før noen men det kan kanske lette litt på psyken att slippe gå og føle etter symtomer som kommer av medicineringen og ikke av svangerskap. Sedan så finns det ju noen som kan få festesmerter og sikkert får symtomer veldigt tidligt. Men som jag har sett her inne så mister de fleste ømheten i pupperne ca 8-10 dager in i rugingen. Lykke til ønskerto
baby ventes 11 mars :) Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 hmmm... jeg har hatt masse kramper , stikkinger ,ømme bryster osv... har fremdeles ømme bryst, antaglig fra el sprøyta og de andre hormonene. idag kjenner jeg ingenting i magen og det er på rugedag tre...jeg har hatt vondt etter uttaket så jeg regner med at kroppen fikk et lite sjokk både med uttak og insett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå