Gå til innhold

noen andre som har opplevd at brystene ikke er like ømme lenger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 11 uker på vei i dag... har heldigvis ikke så ømme bryster lenger (for det var skikkelig plagsomt) men jeg er også veldig veldig trøtt og sliten. får liksom aldri nok søvn...

noen flere som har skikkelig oppblåst mage? jeg kan ikke ha på meg vanlige bukser lenger, ser ut som jeg er mye lenger på vei enn jeg egentlig er...

er snart 12 uker, og her er det blitt mindre ømt, men de føles tunge når jeg tar av bh, eller når jeg reiser meg fra senga om morgenen. Et par bh som har blitt for små alt.. Hadde veldig små pupper da så det gjør INGENTING ;o) Hadde på meg mammabukse før første gang i går (må det hvis jeg skal ha på olabukse, noe jeg er "avhengig" av), ikke lett å skjule ting lenger nå. Magen er veldig rund..

Annonse

Mine er faktisk blitt ømmere siste uka. Vært litt vonde før også, men nå tar det helt av. Er i uke 11+1. Må si jeg gruer meg litt til hvordan det skal bli når jeg skal amme. Hadde F-cup før svangerskapet, er nok G nå og verre skal det vel bli...

Har faktisk tenkt samme tanken... er også i uke 12, og brystene er ikke like ømme, istedenfor å glede oss over det, bekymrer vi oss:) Men ser at alle her nedenfor er samstemte om at det bare er sånn.

Har også opplevd at kvalmen, som var litt plagsom, ble borte, men kom tilbake for fullt, og satt meg helt ut. Flere dager uten noe særlig mat. Men det ga seg det også. Trøttheta, er jeg gla for å lese at flere opplever. Føler meg som verdens lateste person. Ønsker ikke å være det.. c",)

Hei! Jeg hadde KJEMPE ømme bryster i begynnelsen! Klarte ikke å ligge på magen engang! Men nå er jeg 11+2 og kjenner nesten ingenting i brystene. Dette er helt normalt og ingenting å bekymre seg for! Har med hormonene og gjøre og det er vanlig at mye av symptomene i begynnelsen gir seg når man nærmer seg uke 12 :) Men brystvoretene min er ømme enda da! Ikke så ømme som i starten for da var det vondt bare jeg strøk hånduken borti mens jeg tørket armene mine etter dusjen! Du har nok ingenting å være redd for! Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...