Gå til innhold

Hvor mange egg fikk dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle :)

Lurte bare på hvor mange egg dere fikk på deres forsøk? Og hvor mange som ble befruktet, og om det evt ble noen på frys?

På UL i dag var der 7-9 stk som var store og fine, og 8-10 som var litt små. Klinikken mente de små ikke ville bli modne nok, noen kanskje. Så vi får vente til onsdag og se hvor mange de får ut.

Klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Her kommer statistikken:

1. icsi 13 egg, 12 modne, 9 befruktet, 1 satt inn og 6 på frys.( Puregon)

2. icsi 8 egg, 3 modne, 1 befruktet og satt inn ( Puregon)

3. icsi 11 egg, 9 modne, 7 befruktet, 2 inn og 4 på frys. ( Menopur )

Lykke til med uttaket

Skrevet

Jeg skjønner ikke at de ser antall egg på UL jeg, det gjør ikke min lege. Han ser bare foliklene...

Skrevet

Det sa min lege også. Eggene er for små til å se. Jeg hadde 7 folikler/eggposer og fikk 6 egg. Ikke alltid det er egg i alle.

Skrevet

Det var selvsagt follikler jeg mente :)

Skrevet

Når vi skriver egg, mener vi selvfølgelig follikler eller eggposer. Det er ingen som kan se de små eggene inni posene. Noen ganger er det ikke egg i dem, og noen ganger kan det dukke opp flere!

Skrevet

oiiiiiii, da var jeg langt under statestikken må jeg si,,,,jeg hadde fem egg hvor fire ble befrukta og firedelt, 1 inn 3 på frys ,,, men men får håpe de er gullegg fordet :), hva med icsi forsøk nr to, har de ikke egg på frys da eller?

Skrevet

Heia vennen:)

Vi vet alle hva du mener når du skriver egg:-) Og det er jo bare sååå mye enklere å skrive egg enn det andre folle-greiene også, hehe;o)

Som sagt, så synes jeg du har et kjempebra antall egg der inne og mtp at det enda er en liten uke igjen, så kan og må det jo bare bli bedre:-)

Har uansett en kjempegod følelse for deg i denne omgang og heier på deg hele veien!!

Mange klemmer:-)

Skrevet

1 isci her: 12 egg, 8 befrukta, 6 som delte seg som de skulle. satte inn 1 i april og 5 på frys :)) d ble neg og idag satte jg inn 1 fryseegg, 4 igjen på frys :))

Skrevet

Hei vennen :))

Så kos å høre fra deg her inne :)))

Ble glad jeg nå!

Takk for gode ord, og for at du forstår hva jeg mener. Jeg vet godt forskjellen mellom egg og follikler ja, he he :))

Vi snakkes, og følges forhåpentligvis ;)

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...