Gå til innhold

30 days!!!Noen andre??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.Jeg har akkurat begynt på disse, så jeg vet ikke enda om de har noen effekt, men jeg får veldig "dirring"(vibrering) i kroppen.Slik følelse som jeg får når jeg drikker for mye koffein.Men ser at den inneholder både Rosenrot og Schisandre som kan gi slike bivirkninger.Noen andre som har merket noe til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo ganske tydelig på pakka at man må legge om kostholdet å trene i tillegg.Går jo ikke ann å sitte i sofaen å knaske piller å tro man skal oppnå effekt!!Har man lagt på seg så har man gjort noe gærnt..

Har begynt idag på kuren,skal informere hvordan det går her i gårn etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helsekost preparat,tabletter som hjelper særlig mot magefettet.To om morgonen og to om kvelden.De heiter 30 days.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Heisan.

Bare lurer på om åssen det har gått med deg når du har brukt 30 days...? Ser disse andre her har gått opp :-( Har veldig lyst til å prøve. Skal gifte meg om en mnd. hadde vært deilig hvis jeg kunne mista et par cm her og der... Nå er det slutt på ferien snart for min del, så da kan det vel hende at det også hjelper litt. Har klart å holde vekta i ferien i allefall. Glad til at jeg ikke har gått opp.....

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er det jo ikke noe vits i å ta de.... Har begynt idag jeg, så nå får vi bare se hvordan det går..... Sikkert ikke noe fare for at brudekjolen blir altfor stor i løpet av de ukene....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Det er i forbindelse med ketolyse da.. den fucker opp ketosen. Jeg har prøvd jeg også,men da kom jeg ikke i ketose.

 

Uansett, med 30days må man variere kosten, spise sundt, og trene.. Så eeeegentlig tror jeg den bare er et visvass, jeg tror den bare gjør at man tenker mer over hva man spiser, og hvordan man trener.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nok helt rett i det er jeg redd.. men hvis det kan hjelpe litt til for at jeg skal skjerpe meg så er det greit på en måte.... Trenger et spark bak nå kjenner jeg. Det er nok kansje greit at ferien er over nå... I løpet av de tre ukene, så har jeg gått ned 300 gram. Det er bra i mine øyne,for jeg var helt sikker på at jeg kom til å gå opp et par kilo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke prøvd den enda, men jeg jobber i helsekost, og vi har sykt goe tilbakemeldinger på 30 days!!!! Mange som er kommet tilbake for pakke nr 2 og 3, ja det er igrunn beste tilbakemeldingen man kan få!!! Ingen gidder å bruke penger på noe som ikke virker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var litt artig å høre :-) Når jeg dro for å kjøpe så var de utsolgt. Måtte komme tilbake dagen etter...... Blir spennende å se om de funker på meg. Har tenkt å prøve å være flink til å spise sundt og gå turer også da :-) Kjente at dette ga litt ekstra motivasjon :-)

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på dem i 1 mnd og gikk ned ca 3 kilo uten å slanke meg eller trene noe særlig!Det aller beste er vel å trene/gå turer og spise sundt i tillegg, slik som du sier.Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,så bra da :-) Godt å høre noen solskinnshistorier også :-) Da skal jeg prøve å være flink, så får vi se åssen det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg også jobber i helsekost og det er det produktet vi har fått FLEST GODE tilbakemeldinger på lenge!!! Men man må selvf. gjøre en liten egen innsats,disse her er kjempe fine for litt utolmodige folk,og jeg må jo si at jo fortere nåla går tilbake til normalen jo lettere er det å holde de gode vanene;D

 

Jeg fødte for 9 uker siden og har nå gått ned 17 kg...skal ikke klage da nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mai jente,veit du om det er fleire der hos deg som tar desse i kombinasjon med ketolyse/lavkarbo? Ser berre på det som blir nevnt ovenfor her eg. Eg fekk nedgang når eg tok de på likt med ketolyse.No går eg på ketolyse igjen etter ferien,og eg er usikker på om eg skal kombinere igjen eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...