babylengsel Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Synes noen andre at det er lite aktivitet her?Er innom "bli gravid" og der skjer det mer... Håper at det tar seg opp her blant oss slitere,eller kanskje vi ikke er så mange igjen som sliter... Bare lurer litt..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 jeg har på en måte åpause. jeg er innom hver dag, leser innlegg, men har ikke overskudd til å skrive så mye... jeg er ganske sliten etter over 2 år her inne... men som sagt er jeg innom og følger med dere alle :-)
cathy 2 på under 1 år Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 synes også at det er mye mindre aktivitet her enn inne på bli gravid ja. Men vet ikke akkurat hva jeg skal skrive om her. ikke vært så lenge på siden her så er ennå ikke helt inne i det.
Lillemor i magen <3 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Tror kanskje at mange av oss her inne til tider er deprimerte og slitne av å prøve.....og derfor ikke har overskudd til å skrive. For min del er jeg innom og leser ganske ofte...men blir ofte litt lei meg for det er så mange som ikke får det til!! Noen ganger er det greit å blåse ut litt og få ut litt frustrasjon, mens andre ganger føler jeg at jeg har bare klaging og syting å komme med....og derfor lar jeg være!! På "Bli gravid" virker det som det er mange som bare har prøvd i få perioder og som kanskje ikke er like frustrerte??? Ikke vet jeg...bare en tanke egentlig! Men.....flott at det finnes en slik side for oss "Slitere"!!!! Man føler seg ikke alene iallfall..........
*Babyønske* Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er helt enig med de andre her.. Det kan være godt med en pause herfra.... Er jo ett kjempe sårt tema og jeg kjenner det hjelper å ikke skrive så mye... Man kan bli litt for besatt av å være her ) Klem fra en sliten meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå