Tingeling med 2 troll Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har termin 14 juli.. Så her det bare 24 dager igjen. (det går så fort) Er snart ferdig med alt, som trengs å gjøre før Sebastian kommer.
mammalea med to i magen Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Har 70 dager igjen til termin, men blir nok ikke å gå så langt. Er blitt lovet vist barna er modne kan jeg få startet fødselen 2-3 uker før termin, å d kommer jeg virkelig til å jobbe for å få. Ja om d går fort, nesten for fort til tider. Er nesten ikke færdig med noe, har bestillt vogna og solgt gammelvogna. Må jo endre på endel siden det er to som kommer denne gang. Jo, vi har fått ordnet med ny, myyyye større bil. Hehe, kansje ikke d man begynner med, men men Har gått gjennom alle klærne vi har fra førstemann, og kjøpt litt nytt. Kjenner nå at jeg begynner å bli litt stressa med tanke på alt som er igjen å orden....
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har termin 19. juli, så per i dag er det 29 dager igjen... Dagene går fort nå...
AnneMie Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 jeg har 2 dager igjen... Håper på at noe skjer snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå