Gå til innhold

hva syns dere?? ærlig! håper på mange svar;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker både Ingrid, Leah og Emilie. Ikke glad i Alice. Så av dine må det bli Leah Emilie. Hva med Ingrid Emilie?

Jeg liker hverken Daniel eller Endrè. Jeg er ikke så god på dobbeltnavn, men synes disse er fine:

Emil August

Emil Andreas

Christian August

Christian Emil

Erik Johan

Erik Johannes

Johan August

Ingrid Alice - dårlig kombinasjon synes jeg. Ingrid Elise klinger bedre.

Leah Emilie - lyder så oppbrukt

Daniel Endrè - var ikke pent, litt harry...

Skal jeg plukke ut noe hadde det blitt Ingrid Emilie evt. - det er en pen kombinasjon og passer bra med Ida Sofie .-)

Annonse

Jeg syns at Ingrid er verdens nydeligeste navn. Så jeg ville ha valgt Ingrid Emilie. Syns ikke Alice passer helt inn. Leah Alice høres bedre ut da.

Ikke Daniel Endrè, Men Daniel Andrè går.

Jeg syns Leah Emilie er finest og passer best til Ida Sofie. Ingrid er fint, men liker ikke Alice. Daniel Endrè ble for tung for meg, da er Daniel Andrè bedre.

Ella Marie

Kaja Elise

Ava Sienna

Ada Johanne

Una Matilde

Milla Natalie

Sara Josefine

Alva Otilie

Mille Isabel

Selma Louise

Leah Alexandra

Emma Selena

Noen du liker?

Regner med at du kanskje bruker begge navnene til daglig på Ida Sofie?

Ingrid Alice var en fin kombinasjon. I motsetning til flere andre her synes jeg Alice er kjempefint. Men jeg tror nok at det er litt tungt å bruke begge navnene til daglig. Klinger ikke like lett og godt sammen som Ida Sofie.

Både Leah og Emilie er navn jeg i grunnen er litt lei av. Fine navn, men for mye brukt nå. Ingrid er også mye brukt, men det er mer klassisk. Ikke så typisk poppis.

Annonse

Liker ikke Alice, synes ikke det er så fint.. Leah er kjedelig. Hva med Ingrid Emilie da?? Det synes jeg hadde vært veldig fint, og passer godt til Ida Sofie! :-)

Daniel er ok. Men Endrè?? Skal det altså uttales Endreeee? I så fall synes ikke det er noe fint, desverre. Da liker Andrè mye bedre.

Navnet Endre synes jeg er fint når det uttales Endre, altså med trykk på første E`en og den siste E`en er kort.

Men jeg synes kansje ikke at Daniel Endrè/Andrè passer så godt til Ida Sofie. Kansje heller Daniel Andreas? Det synes jeg passer litt bedre. Eller hva med Even Johannes eller Even Andreas?

oi,mange fine forslag:)

andreas er desverre opptatt i familien å det er viktor også å det er jo 2 fine navn jeg godt kunne brukt,men som sagt er det opptatt:(

even likte jeg ikke så godt men johannes var jo fint da:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...