Gå til innhold

En stor takk til dere alle sammen!!! : )

Anbefalte innlegg

Kjære alle mamma'er!

Etter å ha vært medlem i mars 2007, og nå mai 2008 klubben, så anser jeg min karriere i BarniMagen som avsluttet! Selv om jeg nok kommer til å kikke inn på terminklubben en gang imellom for å se om noen av dere fremdeles er her... Vil bare si takk til alle gode råd og disskusjoner som har vært oppe her. Fra småblødninger før 12 uke, tanker og bekymring rundt fødsel, til bruk og EFFEKT av Minifom dråper for to uker siden. Det har vært nyttig og gøy, å følge andre som har hatt det som meg! Nå er det bare resten av livet med to barn som står foran meg! Trollene våre kommer helt sikkert til å bringe mer enn bare glede, men jeg ser frem til utfordringene, og er fremdeles forundret over den enorme følelsen av kjærlighet jeg føler når jeg ser på barna mine. Det kan jo ikke beskrives før man har prøvd det selv?!?!? Dersom noen av dere som ikke var så heldige skulle lese dette, så tenker jeg faktisk på dere... Det er jo flere i maiklubben som fikk en liten grav å gå til. Når jeg utslitt sitter og ammer om natta, og lengter etter dyna, så sender jeg dere mer enn en tanke... Jeg er tross alt utrolig heldig! Til Tirilill, Polarn&Pyret mfl. : ) Takk for følget, og lykke til videre alle sammen!

Med ønske om en god sommer med de søte små! : )

Varme klemmer fra

Blossom

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138055316-en-stor-takk-til-dere-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...