Gå til innhold

Hvis du måtte gi deg selv et nytt navn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det måtte ha blitt Karoline, Siri, Sara eller Sunniva..jeg hadde mange favoritter når jeg vokste opp som IKKE var mitt navn. Mitt navn var ett som INGEN andre het, og jeg synes ikke det var så stas. Måtte alltid stave, rette, uttale osv.

Annonse

Jeg har et navn som var veldig vanlig på slutten av 70-tallet. Litt kjedelig, men jeg synes det er umulig å se for meg at jeg skulle hett noe annet.

Hvis jeg MÅTTE velge noe annet ville jeg valgt et navn som hadde litt mer særpreg. Et navn som det ikke er tre av på hver arbeidsplass.

Henrikke, Alvilde eller Katinka kanskje.

Kult spørsmål, vannmann:)

Jeg ville hett Kristine. Det har jeg alltid kalt alle dukkene mine og jeg liker navnet godt. Vet ikke hvorfor. Var nok et barn som ikke var veldig fornøyd med navnet sitt. Heter Mildri på ordentlig, hehe. Men helt ok nå som jeg er voksen

Har egentlig alltid vært ganske fornøyd med navnet mitt, er hverken for vanlig eller for uvanlig. Hvis jeg skulle hatt et annet navn så hadde jeg nok foretrukket et som er kort og ikke for spesielt, samtidig som jeg ikke må kjenne noen andre som heter det... Lisa eller Marie for eksempel.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...