brigdetjones Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 eller skal vi heller si mangel på søvn? sofie er nå 11 mnd og har sovet ganske så greit i perioder. natt avvent for 2 mnd siden og ikke noe problem med det heller. legges v 19 tiden for da er hun så trøtt og det kan ta alt fra 10 min til 45 min før hun sovner. men nå i det siste har hun begynt å våkne så innmari tidlig og da mener jeg virkelig tidlig. kl 4.15 det er fortsatt natt både for henne og for oss. hun virker både våken og trøtt på samme tid og vi sliter veldig med å få henne til å sove igjen. idag sovnet hun endelig v 5.30 tiden og da vekte jeg henne kl 7 så ikke alle tider blir helt skrudd. ville ikke sove den lille formiddags luren sin heller .... hva skjer egentlig? noen med samme problem???
Stimar Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Som om det var jeg som hadde skrevet innlegget. Vi sliter akkurat med det samme. Her starter morgenene i 04 - 05 tiden. Da er hun lys våken, blid og klar for dagen. Vet ikke hvordan vi skal snu det. Hun sovner også i 1900 tiden. Har forsøkt å legge henne senere uten at det hjelper. Da blir hun bare overtrøtt. Har prøvd å kutte ned på søvnen på dag, men hjelper heller ikke. Sover nå to ganger for dagen og aldri senere enn kl 1600. Er VELDIG!!!!!!!! TAKKNEMLIG for gode råd og tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå