Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Del Skrevet 20. juni 2008 Hadde en ordentlig fin opplevelse i går. Har nesten ikke kjent bevegelse før, å når jeg har kjent noe har det vært bare små bobbler, har vær usikker på om det har vært bevegelse. Men plutselig i går kveld da jeg lå gått tilbakelent i en stol kjente jeg to spark på rad, nederst i magen, det var ordentlig tydelig, ingen tvil. Så lå jeg lenge på sofan med ene handa på magen og jeg kjente masse bevegelse hele tiden, på utsiden og. Nesten så den lille bare har ligget å ventet på å bli sterk nok for å vise mamma at han/hun er der:-) Det var så synd at kjæresten min ikke var her da, flere ganger han har ligget med en hånd på magen min i et håp om å kjenne noe. Jeg ble sååå glad og måtte ringe ham med en gang, det er så utrolig virkelig, føler med en gang mye mer nærhet til den lille. Er 19 uker i morgen, eller skal på ultralyd på tirsdag så kan jo bli flyttet bak eller frem. Gleder meg til å se den lille igjen, er min første:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138054740-fest-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå