Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi får jo beskjed om å ikke løfte tungt i rugetiden, men hva med løfting og bæring av våre små?? Jeg har en liten på ca 12 kg, som jeg har løftet og båret i hele rugetiden. Kan det virke negativt på resultatet?? Jeg er på rd 8 i dag. En annen ting; tror dere trening på ergometersykkel (puls ca 70% av max) kan føre til at forsøket ikke lykkes???

Til slutt: er det noen som har testet på rd 8 og fått positiv test???

Ha en fortsatt fin dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg satte inn igår og spurte sykepleieren om dette ang løfting fordi jeg jobber på sykehjem. hun sa at det ikke var noe og bekymre seg for og at jeg bare skulle jobbe som normalt.. hun sa at de fleste vet jo ikke at de er gravide før de flere uker på vei og de løfter jo og bærer uten og miste av den grunn. men jeg har lest at vist man tidligere har hatt sa så bør man kanskje være litt mer forsiktig. men jeg er nok litt mer forsiktig en ellers uansett jeg, det skader jo ikke ihvertfall :)

Skrevet

Hei,

Jeg har fått beskjed av legen at det er de 3 første dagene etter innsetting dom er de"kritiske", når egget skal feste seg. Etter dette er det ingenting i veien for å trene eller elve som normalt, men jeg har som du ikke trent med max intensitet. Tør jo ikke ta unødige sjanser...

Det er jo flere her inne som har småbarn med hva det fører med seg av aktiviteter og som lykkes med søskenforsøk, så antakelig kan du ta det ganske med ro i forhold til løfting av barnet ditt.

Tvi tvi med testing ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...