Gå til innhold

Synes dere det er fint med brede skuldre på jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, ikke spesielt. Derfor er jeg ikke noen fan av skulderputer heller.

Skrevet

Ja fint dersom det er type atletisk-bred. ikke feit-bred.

Skrevet

Ne. Synes det er ukvinnelig enten de har trent seg til brede skuldre, eller bare er fete. Det verste er de med brede skuldre og smale hofter, de ser ut som menn bakfra.

Skrevet

Det er fryktelig stygt spør du meg. Både om de er atletiske eller feite. Jeg syns faktisk nesten det er styggest når de er atletiske og bredskuldrede.. Ser helt feil ut syns jeg.

Skrevet

Kjempefint, skulle ønske jeg hadde det selv...*pingle*. og så ser klær så mye bedre ut.

Annonse

Skrevet

Jeg synes det er pent dersom de ikke er FOR muskuløse men med brede, slanke skuldre. Ikke bredere enn hoftene, ca likt.

Skrevet

Penere med rette brede skuldre, enn smale , lutende holding-type skuldre.MYE penere.

Skrevet

Synet det er fint jeg, skulle gjerne hatt litt bredere skuldre da jeg har litt breide hofter, så føler meg litt uproposjonert til tider.

Men men, bruker ikke skulderputer av den grunn, blir for dumt om en tar av seg plagget=) Samme som innlegg i bh er min mening.

Skrevet

Ja, synes det er kjempepent.. Litt modellaktig. Synes ikke smale skuldre er pent, verken på gutter eller jenter....

Skrevet

Kommer an på hvor brede skuldre du mener. Jeg er stor fan av timeglassfigur, og da har man jo forsåvidt brede skuldre og hofter, og smalt liv.

Skrevet

Modellidealet er jo brede skuldre og litt smalere hofter enn det, så det anses nok for å være fint, ja.

Skrevet

Jeg synes det er finest når skuldre og hofter er ca samme bredde.

Og en trent kropp er alltid finere enn en utrent kropp.

Annonse

Skrevet

Var da også en ting å diskutere, en er slik en er, kan liksom ikke ta av brede skuldrene, er ikke bred selv, men ei venninne er bredere enn meg, men ser jo jo nesten ikke før en prøver samme topp liksom, synes det er finere med brede skuldre en bred over hoftene for å si det slik, for jeg kunne godt valgt å tatt de hoftene av;) *dumme graviditets kiloene*hehe

Skrevet

Jeg synes det er mye finere med brede skuldre enn veldig smale skuldre og brede hofter, i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...