("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 jeg går og venter på å ta den forbaska testen men er bare på dag 8 (tok en test men den var selvfølgelig negativ...) hvor tidlig testet dere, og når kom det rette svaret?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er bare på dag 6 men har VELDIG lyst å teste! :-) ..men jeg skal la være å teste frem til det er gått 14dager, DA begynner jeg selv om legen sa jeg skulle vente på dag 16... Nå har jo ikke jeg hatt positiv test før men har liksom fått forståelse for at det ikke er særlig poeng å teste før ca 14 dager. Har du hatt noen symptomer da? Jeg er overbevist om at mitt ekstreme behov for søvn og betennelse i kroppen er symptom på at noe er i gjære... håper bare det er en liten spire og ikke noe annet:-) Lykke til videre uansett, håper du snart får positiv test! Tålmodighet er for pyser;-)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 ja symptomer har jeg. er småkvalm,"slimer" endel nedentil og magen er oppblåst og det "stikker/gjør vondt" nederst i magen. problemet er om dette er noe jeg bare innbilder meg. når man så gjerne vil ha noe så finner man som regel noe å:)jaja får vel bare ta frem den tålmodigheten jeg ikke har å jobbe med den;)du må ha masse lykke til. det er jo ikke så mange dagene som skiller oss, så vi får håpe på positive tester:)
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Kjenner meg igjen...også på dag 8 i dag....og har vært nede for 9. gang...er mer utålmodig nå enn tidligere og tolker symptomer...tidligere har jeg hatt ømme bryster veldig tidlig, de har ikke kommet denne gangen, men er så UTROLIG trøtt....og oppblåst og merker en del EL smerter.....men hva vet jeg siden jeg aldri har testet positivt, så det er vel bare inbilning tenker jeg. Men lykke til alle sammen som går og venter!! Svir vel av en test på fredag tenker jeg.... :-))) Ha en uke fylt med mye tålmodighet :-)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 hei. klarte ikke å vente og sved av en test i dag. den var fremdeles negativ.... (vet det er tidlig men da jeg gikk med datteren min testet jeg positivt på dag 9...) har vel egentlig ikke noen god følelse nei. dere må ha masse lykke til i testinga. noen av oss må det jo klaffe for:)
StorkeMammaen Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Hei, jeg testet negativ på dag 9 + 11 + 13, og fikk positiv test på dag 14. Så alt håp er der!!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 får litt håp av det du sa der:) har bestemt meg for å ta en test til på lørdag tenker jeg. er da på dag 16, men det får jammen bli den siste testen... Er ihvertfall innstilt på å dra neste måned hvis det ikke klaffer denne gangen. har til og med ordnet meg barnevakt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå