Gå til innhold

hva syntes dere om navnet Gullars??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahaha.. bare kødda... kjeder meg såååå sykt, også er jeg så lei av at alle spør. "hva skal han hete a?" jeg vet da F*** jeg.. sliter med det der, slutt og spør...hehehe...

kanskje jeg bare skal begynne og svare det?

"hva skal han hete a?"

"Gullars"

hihi....

dårlig humor sent på kvelden her, hehe

Skrevet

hahaha den var go:p

satt og finulerte på hvordan jeg skulle si på en pen måte, at det var ikke noe pent:p

Skrevet

hahaha... ja ikke sant:P trur jeg hadde død av latter om du fant en pen måte og si det på, hehe...

hehe, vurderte om jeg ikke skulle si at det var kødd, men folk blir jo så hissige av useriøse innlegg her, hihi

Skrevet

Jeg tenkte ...Nooooooo.... Og håpet inderlig det ikke var seriøst *Puster lettet ut*

Der er nok av barn med mindre gjeve navn da... Så på American Idol for en stund siden, og ene frøkna kom i fødsel mens hun stod i køen for try-outs...Selvsagt ga hun navnet "Idol" til datteren...Stakkars.

Har dere noen navn i tankene og så heller ser hvilket han passer når han kommer ut? :)

Skrevet

hehehe.. syntes jeg ser trynet ditt når du leste det. haha... *hu der må være gal* haha

ja, du ble nysgjerrig på hvordan navn vi i det hele tatt vurderer nå? haha;)

hmm.. Leander er et alternativ, men usikkert... vil gjerne ha fler og velge mellom. men kommer liksom ikke på noe mer jeg liker, hehe... Har en mathias fra før. så må passe litt sammen da... forslag? hehe

Skrevet

Vi er flere som ikke er opptatt med å sove, skjønner jeg. ;-)

Når jeg leste overskriften din, var jeg forberedt til å svare at jeg synes det er et kjempefint navn til en gul fugl som figurerer på barne-tv. Lettet kan jeg konstatere at det ikke var et seriøst alternativ. :-)

Leander er et kjempefint navn!

God natt, spøkefugl!

Skrevet

Haha, den var utrolig god! :o)

Skrevet

hehehe.. godt jeg fikk noen til og trekke på smilebåndet da:p hehe...

opptatt av og sove?? søvn hva er det får noe? jeg har nå prøvd, men det funker så sykt dårlig:(

Skrevet

Fikk meg til og tenke på det som gikk på tv når jeg var lita Marianneeeeeeeeeeeee og gullars...

Skrevet

Søvn er fantastisk! Desverre er det slik at min baby har en helt annen døgnrytme enn jeg... Kicking up a storm after midnight, every night! Så godt at det bare er ca tre måneder igjen. ;-) Å ha sovet seg opp FØR en fødsel er vel kraftig overvurdert?

Heia GULLARS!

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kommentere at er ikke det den gule fuglen da ;)

Og hva med navnet indigo hihi

Skrevet

jo, det er den gule fuglen, hehe... som sagt, jeg kjedet meg, og hadde veldig dårlig humor har jeg følte jeg satt omtrent alene i natten, hehe..

er litt kult da, kanskje jeg skal vurdere det? sjelden iallfall... hahaha.. neida.. blir vel ingen Gullars vel, hihi..

ja maarianneeeeeeeeeee.. er så sykt bra den, jeg husker den som om det var igår når du sier det.. hihi

Skrevet

hehehehe

Må si jeg ble litt beskymret et lite øyeblikk der, frøken;)

meeen, søt fugl da:D

Skrevet

hehehehehe.. du kjenner meg vel såpass nå at du ikke seriøst trudde jeg kunne kaldt ungen min Gullars? hahahaha.. nå begynner jeg og tvile på deg,frøken:p

kan ikke du kalle jenta de du gulline da, så tar ejg gullars? lol

Skrevet

Duh, jeg har en strek misstanke at man aldri kan vite med deg....

Så bare overskriften, tenkte mine tanker om hva slags ting folk får seg til å kalle ungene sine. SÅ ser jeg nicket...

NEEEEEEEI, NÅ har det klikka! :P

hehehe....

gulline jah... teste det ut på sambo å se hvor langt jeg kommer;)

Skrevet

hahaha... du mener jeg er tvilsom ja, hahahha.. har gjort et godt inntrykk kjønner jeg, hahaha...

kanskje det har klikka? jeg er redd jeg klikker snart, hehe!

ja gjør det:p

Skrevet

Haha, min nevø heter Gullars :-)

Men så skal det sies at foreldrene er veldig ehm... spesielle !

Gullars Sofiander faktisk...

Skrevet

er du seriøs? hehhehehe... obs, får håpe ingen tar seg nær av innlegget da. hehe.. trudde ikke man hadde fått lov og kalle ungens sin gullars engang jeg, hehe

Skrevet

Haha, helt seriøst. Og jeg tar det absolutt ikke ille opp, er jo et egentlig kjemperart navn :-) Men en grådig skjønn gutt da... Kallenavnet er Gulli eller Lassi. Haha, skal si jeg ble sjokkert da jeg fikk vite hva min første nevø skulle hete... ;-)

Skrevet

bra du tok det med et smil, hehehe:)

hva sa du da egentlig? hadde brutter kommet og sagt at sønnen hans skulle hete gullars, så vet jeg sannelig ikke om jeg hadde klart og holde meg.. trur jeg hadde dødd av latter.. hehehehe!

Skrevet

Haha :-)

To dager etter mi lillesøster fødte spurte jeg om de hadde funnet navn på gutten. Da svarte hun at det sto mellom Gullars og Pomdrik... Jeg trodde selvfølgelig hun tullet, men neida... Hehe, fikk sjokk jeg. Jaja, Gullars er i hvert fall bedre enn Pomdrik... :-) Men i dåpen hans fikk min datter latterkrampe da presten spurte hva barnet skulle hete, og min søster svarte Gullars Sofiander Abel... Hihi, at det går an...

Skrevet

Hi hi:) Vanvittig bra humor:) Og tror jeg skal henge meg på. Alle spør hva barnet skal hete, skulle likt å visst selv hva barnet skulle hete jeg, men er ikke bare å bare å bestemme seg heller.. Her er det jente i vente da, om enda en stund til. Men tror jeg fra nå av skal "kalle" henne for Gulline, kjæresten til Gullars:)

Skrevet

hahahaha

Sambo kom hjem, og mens han koste på magen sier jeg rolig, jeg tror nok hun burde hete gulline altså....

Han ser litt forskrekket ut, og spør om jeg er sikker og hvorfor...

Jo, fordi jeg tror det passer henne;)

-javell, er ikke det verste jeg har hørt sier han...

-sieriøst, er det greit????

-Jada, greit nok det...

-eh.... duh, jeg tulla da!

-Åja.... hm, var jo ikke åpenlyst det da!

hmmmm

Hva slags tankegang har han? hehehehe

Skrevet

Kokkelimonke 22+3

ja hvorfor ikke si det? når folks om så dumt kan de få dumt svar, hehehe... akkurat som om alle trur det er så lett og finne navn liksom:)

MissL1_Med Septemberjente<3

herregud, nå begynner jeg og tvile på han samboeren din ass... hahahaha... var ikke det åpenlyst??? *dør av latter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...