Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 var hun ganske ubetydelig rikere, men prøver igjen.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Seriøst, har du kjøpt 70 skrapelodd? Jeg har helt siden Nils og (hva var det hun dama hans het) i mot i brøstet kjøpte 400 flaxlodd, hatt lyst til å gjøre det samme.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har ikke gått ut og brukt restskatten min på skrapelodd sånn i ett sveip, nei, men jeg er bedre til å kjøpe enn til å skrape... dette var antakelig hele årssamlinga så langt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 oj... du er vill og gal! jeg har ikke samvitighet til og kjøpe skraplodd jeg..hehe eller bruke penger på pengespill generelt. da tenker jeg på det i flere dager etter på..hehe
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Hvorfor er du så ufyselig da? *snøfter avvisende og penser samtalen over på noe annet*
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Jeg vil ha villa. Vill villa. Vill villere villaveien. Som kjent. Og jeg ser ikke så mange andre metoder som virker bedre, medmindre jeg skal selge rompa mi og det er jeg for lat til.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har stort sett god vinnerlykke på flax jeg. Jeg er ihvertfall ikke i minus, for å si det sånn.. Mannen min var en jævel på sånne automater. Helt seriøst. Altid når vi var ferdig å handle, så var det bort med noen kronestykker, ikke mye, type 3-4 kroner. Og jeg vet ikke hvor magne ganger det sa pang og han hadde vunnet flere tusen. Synd de er borte, det var jo en ganske stor inntektskilde for oss.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Det var de for skolekorpset også... Jeg har endel sånne "nytt lodd"-gevinster, da - skrapelodd er virkelig symbolet på the law of diminishing returns..
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Sist gang jeg kjøpte skrapelodd var på sånn flygreie. Eller, jeg valgte ut for en annen mest egentlig - og vant både parfyme og masse andre greier på loddene. Tror jeg er født med en vinnerflaks på slike skrapelodd - som alle andre får glede av. Bare si ifra, så skal jeg skaffe deg vinnerloddet også.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 Hmmmmm.. trodde det kun var mora mi og resten av bøtteballetten på hennes alder som kjøpte slike skrapelodd:-) Og når det skal sies, så er ikke julegavene jeg får fra den kanten, blitt noe dyrere for min del de siste årene!! Min eks-svigermor kjøper alltid slike lodd til ungene mine til jul og bursdag... ender alltid opp med at jeg må trøste 3 av 4 for at det kun var en som vant 25 kr etc:-)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #13 Skrevet 19. juni 2008 Jeg forstår ikke hvordan folk kan gi flax-lodd i gave. Jeg hadde blitt piss potte sur om jeg ga et i gave og personen vant en mill..
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 Eks-svigerhelvetet har jo forstått grunntanken i familiepolitikk: splitt og hersk.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #15 Skrevet 19. juni 2008 Er jo en glede det, da;) Skal gi deg et flaxlodd i gave jeg!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #17 Skrevet 19. juni 2008 Pøh, jeg unner ingen andre en meg (det må nådisgt være noen få) å vinne.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #18 Skrevet 19. juni 2008 Jeg gir faen i hva andre vinner, så det gjør meg ingenting. ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå