en-to, lappe sko..... Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Har trehvit stue med takåser. Har nå tenkt å male og lurer litt på hva jeg skal gjøre med taket. Har tenkt å ta det i eggehvit, men hva skal jeg gjøre med takåsene? Kan jeg ta de i samme farge, eller blir det rart? Har tenkt litt på sort...(ble dere sjokkerte nå?? ;O)...) Har lyst bad med sorte takåser og vinduslister og det er ganske stilig. Men så er stua adskillig større enn badet også da... Er redd det blir veldig sort-hvitt, men ser liksom ikke for meg noen annen farge på de eller. Har tenkt å ha lyse vegger, siden stua er ganske mørk. Har kun morgensol. Har forresten hvitt tak på kjøkkenet og i gangen også, der har jeg brune takåser. Men de er uhøvlet og grove (Provance-stil..(??)) (Skal ikke pusse opp dette) Det blir vel rart med brunt i stua for der er de høvlet takåsene? Det er vanlig døråpning mellom stua og kjøkkenet, så føler ikke spesielt for at det må være likt på stua og kjøkkenet. Håper dere har noen gode forslag til meg jenter, trenger MASSE inspirasjon!! Kanskje kan dere hjelpe meg frem til noe lurt. Får dessverre ikke lagt ut bilder da kameraet mitt er i stykker, men håper dere fikk en hvis peiling likevel
en-to, lappe sko..... Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 VIRKELIG INGEN SOM HAR LINK TIL HJEMMESIDER ETC MED BILDER FRA HUSET ELLER LEILIGHETEN SIN...??? SYNES DET ER RART DA JEG FØR HAR SETT MANGE LINKER MED HENVISNING TIL DETTE FØR...
Mammaen til Isak Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 oo,pass på ) høres jo sinna ut du ;o) hihi....jeg har ikke hjemme side en gang jeg, men om du venter litt kommer det nok noen linker, ser ofte folk prater om interiør her
en-to, lappe sko..... Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Kjenner trykket i hodet nå!!! ;O) La ut linken i går kveld og hadde da forventet å få noen svar da. Om ikke annet enn at jeg kanskje kan få se og få noen tips. Er jo ofte ting man ikke tenker på. Og innlegget mitt forsvinner jo når ingen svarer på det. Men nå må jeg ut en tur, så får krysse fingrene til jeg kommer inn igjen.
Poteto Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 hva med å gå på finn.no å kikke der? dei har flere tuuusen til salgs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå