Gå til innhold

Vil du bytte? Har en phil and teds 08 vogn

Anbefalte innlegg

Jeg har en phil and teds sport i svart med mørk grå detaljer som ble kjøpt i februar 2008. Den er nesten ikke brukt da den egentlig stod å ventet på at vi skulle få 2 tette. Det gikk galt og da jeg ikke planlegger noen i nærmeste fremtid og har vogndilla kunne jeg tenke meg å bytte med noen. Jeg har ingen preferanser på hvilken vogn men hadde vært spennende med teutonia spirit.

Skriv ett innlegg å si hvilken vogn du harså skal jeg si om det er aktuelt eller ei.

Kan legge til at jeg ikke har søskensete men det kan kjøpes og at det medfølger orginalt regntrekk (dette må kjøpes ved siden av). Vognen er kjøpt på babyshop og jeg har kvittering så du får garanti en god stund fremover.

Fortsetter under...

Ja den er desverre brukt. Jeg tenkte jo ikke at det kom til å gå galt og var så ivrig at jeg prøvde den på lillemann så får vel ikke byttet nå nei. Håper å enten få solgt eller byttet den for akkurat nå klarer jeg ikke bruke den så den står lagret i garasjen. Det er veldig trist! Men tusen takk for tips og støtte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...