pusur26 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Veit ikje om d e arveli men den 1 vi fikk en gutt hadde kolikk som litn i 4 mnd nr2 ei jenta hadde d ikje men nr 3 en gutt hadde kolikk heilt te æ va hos kiropraktorn me han nu e d en heilt annen onge etter bære ei behandling.
gutiina Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Begynner å lure på det samme. Jeg hadde kolikk som liten, og nå har vesla mi kolikk. Kjenner andre foreldre som har hatt kolikk som små, som har fått kolikkbarn. Så man kan jo begynne å lure?
*surrehue* Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde kolikk Datteren min hadde kolikk Og nå har søren meg lillegutt fått det også. Så jeg tror nesten det ligger litt i genene.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Både jeg og barnefaren var kolikkbarn, og vår datter har også fått kolikk. Ifølge helsesøster var det større sjanse for å få kolikkbarn hvis man selv hadde det som liten.
Zabbi Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 nei det er tull...men veldig vanlig. Jeg hadde ikke kolikk, ikke barnefaren heller. broren hans hadde det men ikke hans barn der igjen. hverken min mor eller far hadde det å ikke hannes heller.
Zabbi Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 glemte si at jenta mi har en kraftig kolikk, over 4 mnd og vi har prøvd ALT, eneste som hjelper henne litt, tar av det verste lissom, er antihistaminer, phenamin. Vi har prøvd minifom, maltekstrakt, 3 forskjellige mme, sluttet med melkprodukter,løk, kål,bananer,ovs ovs 2 kiropraktorer, fysioterapeuter,akupunktører og manuelle terapeuter i tillegg til en hel haug av leger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå