Gå til innhold

Arvelig?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikje om d e arveli men den 1 vi fikk en gutt hadde kolikk som litn i 4 mnd nr2 ei jenta hadde d ikje men nr 3 en gutt hadde kolikk heilt te æ va hos kiropraktorn me han nu e d en heilt annen onge etter bære ei behandling.

Skrevet

Begynner å lure på det samme.

Jeg hadde kolikk som liten, og nå har vesla mi kolikk.

Kjenner andre foreldre som har hatt kolikk som små, som har fått kolikkbarn. Så man kan jo begynne å lure?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg hadde kolikk

Datteren min hadde kolikk

Og nå har søren meg lillegutt fått det også.

Så jeg tror nesten det ligger litt i genene.

Skrevet

Både jeg og barnefaren var kolikkbarn, og vår datter har også fått kolikk. Ifølge helsesøster var det større sjanse for å få kolikkbarn hvis man selv hadde det som liten.

• 2 måneder senere...
Skrevet

nei det er tull...men veldig vanlig.

Jeg hadde ikke kolikk, ikke barnefaren heller. broren hans hadde det men ikke hans barn der igjen. hverken min mor eller far hadde det å ikke hannes heller.

Skrevet

glemte si at jenta mi har en kraftig kolikk, over 4 mnd og vi har prøvd ALT, eneste som hjelper henne litt, tar av det verste lissom, er antihistaminer, phenamin. Vi har prøvd minifom, maltekstrakt, 3 forskjellige mme, sluttet med melkprodukter,løk, kål,bananer,ovs ovs

2 kiropraktorer, fysioterapeuter,akupunktører og manuelle terapeuter i tillegg til en hel haug av leger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...