Attekattenoa Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Jeg tilhører egentlig uke 19-gjengen, hadde vårt første IVF-forsøk ved St.Olavs i begynnelsen av mai og var så heldige at det klaffet på første forsøk! Er nå 8+2. Vi føler oss utrolig heldige, både fordi det klaffet med én gang, men også fordi vi har to nydelige friske barn fra før. Selv om jeg ikke er så aktiv på forumet her lenger, er jeg innom her daglig og jeg må bare si at jeg får nesten litt dårlig samvittighet når jeg leser om dere som er gjennom forsøk etter forsøk og som kommer dere opp igjen etter mang en nedtur for deretter å gå igang med nye regimer. Oppi dette gratulerer og jubler dere for andre som blir gravide - jeg beundrer virkelig styrken deres! Her sitter jeg med barn fra før og med en spire som satt på første forsøk - vet det er mange mange andre her inne som ligger langt foran oss i "gravid-køen". Håper dere snart kan kose dere med en voksende mage og et sterkt ønsket lite nurk - dere fortjener det virkelig!!!!
MK73 Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Tusen takk for det, det varmer å høre det også! Kos deg masse med spiren og de andre to :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå