Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har kjøpt hus som vi snart har pussa opp overalt i. Bortsett fra et lite bad som barna bruker (2 og 5 år så de bryr seg jo ikke..)

Vi har planer om å pusse opp dette også, om noen år, når barna blir større, men jeg har lyst til å endre det litt allerede. Vi skal jo tross alt leve med det frem til mer kostbar oppussing.

Det je glurer på er om jeg kan sparkle mellom baderomsplatene, pusse godt og deretter male? Og om det tåler å bli dusjet på? (ikke daglig bruk da vi har dusj oppe)

Takker masse for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det har vi nettopp gjort på badet vårt. Er ikke helt ferdig enda, så vi har fortsatt ikke prøvd å dusje direkte på platene (vi har satt inn badekar, som vi i tillegg må stå og dusje i).

Men jeg tror det skal gå fint!

Hvis du googler "male baderomsplater" så finner du masse info om dette på nett. Eneste mulige feilen vi gjorde, var at jeg malte med Lady vannbasert oljemaling istedet for våtromsmaling, men jeg krysser fingrene for at det går bra likevel!

Men du bør vurdere å bruke halvblank maling istedet for silkematt, for den er mye lettere å vaske.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...