Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er nydelige navn begge to, så jeg kunne gjerne brukt begge. Uheldigvis heter jeg Emilie selv, derfor blir det litt likt.. Men, jeg tror jeg ville valgt Mille, faktisk. Milla er veldig pent, men har lagt merke til at flere og flere heter det. Synes MillE er pent og feminint og finere på en voksen dame. Men som sagt, kunne gjerne brukt Milla hadde jeg ikke hett Emilie :-)

Synes for øvrig Mille Camilla er utrolig flott =)

Annonse

Er det ikke gøy å endelig finne navn? Min nå 17 måneder gamle datter fikk ikke navnet sitt før hun var 7 uker gammel. Ikke alltid like lett, men når man først finner det "perfekte" navnet, er det kjempegøy.

Mille Sofie er bare herlig da. Mille er søtt - men feminint - og like fint på voksen som barn, synes jeg :-) Har også dobbeltnavn på jenta mi, og er veldig glad for det.. Har alltid villet ha det selv, også..

Annonse

Ja, veldig! :) vært mye frem og tilbake, endelig ett som begge er kjempefornøyd med. Nei, noen ganger tar det litt ekstra tid, men da sitter man kanskje igjen med et kjempefint navn tillslutt og? :)

Har tenkt litt på om jeg synes det er litt barnenavn da, men jeg synes det er så fint, og tenker at om en del år er det ikke de samme navnene vi ser på som barne/voksen-navn lenger uansett.. Jeg hadde faktisk ikke tenkt å ha dobbeltnavn for jeg har et som jeg ikke bruker selv, hehe.. men jaggu ble det det, kommer til å bruke begge til daglig og :)

Jenta mi heter Helena Natalie :-) Jeg ville lenge hun skulle hete Mathea Isabell, derav nicket, men BF nektet.. VDet eneste vi ble enige om var Helena, og da ble det navneti bruker bare Helena til daglig, siden det er såpass langt ;)

.. men jeg har lyst til å bruke Mathea på en eventuell neste jente, derfor har jeg ikke byttet (dessuten får jeg ikke byttet, kommer ikke inn på min side).. Hehe :P Mille Sofie er så kort og greit at jeg absolutt ville brukt begge navnene :-) Og, for vår del, har vi to navn fordi da kan hun eventuelt kalle seg Natalie om hun - mot formodning - ikke skulle like Helena + at vi har et ganske kort etternavn.. ;)

det var et utrolig vakkert navn da!:) Og som du sier, hun kan jo velge å bruke det andre når hun blir større om hun liker det bedre.. jenta vår får også et veldig kort etternavn etter pappan, og da ble det finest med to navn synes jeg :)

er du gravid nå el prøver? Du får prøve å få igjennom mathea isabell til neste gang da vet du ;) kanskje han gir seg over etterhvert, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...