Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Hvem er vi igjen nå - skal vi lage terminliste? 12. januar MammaTilNoraOgEmma 11.februar ¤SolaMi¤&lillesøs+enimagen 21.februar Yaddaline *rugekasse* ...og anonym som jeg ikke helt vet når har termin, men utfra kunngjøringen, kanskje samtidig som ¤SolaMi¤ (hvis ikke det var deg, da ) ...og så må du få lov å henge deg på snart Mammaen til Lillegutt! Vil ha deg med!!!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 KJempekoselig:O) Men nei, ikke jeg som har vært anonym...så da har vi kanskje en til da:O) God Helg!
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg gjør alt jeg kan for å henge meg på Vi har iallefall bestemt oss for at om det ikke klaffer denne mnd., skal jeg bestille time for en liten sjekk, så får vi se..
Midt i blinken Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er også med :-) Har ikke vært her inne på lenge, men måtte sjekke ut litt på barn i magen ettersom man tydeligvis glemmer mye på tre år... Har termin 19.januar og gleder meg stort til å gi storjenta vår på 3 en bror eller søster om alt går bra.
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Oppdatert liste :-) 19. januar Midt i Blinken 26. januar MammaTilNoraOgEmma (var på en tidlig UL pga usikker termin, og jammen ble ikke terminen fremskyvet i ca. to uker??) 11.februar ¤SolaMi¤&lillesøs+enimagen 21.februar Ya ddaline *rugekasse* ...og anonym som jeg ikke helt vet når har termin, men utfra kunngjøringen, kanskje samtidig som ¤SolaMi¤ (hvis ikke det var deg, da ) ...og så må du få lov å henge deg på snart Mammaen til Lillegutt! Vil ha deg med!!!
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer så mye til dere alle.. Krysser det som krysses kan for at vi kommer etter dere om noen mnd )
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer alle sammen som venter små babisser... så heldige.
Camham Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Kanskje kommer vi også henger oss med på denne listen etterhvert;)
@nneliten Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Vil bare gratulere alle gravide og ønske lykke til til alle som prøver! Skriv gjerne oppdateringer her om dere har tid - det er så kjekt å følge med! Vi er foreløpig litt i "lurer på om det er en ide å prøve på nummer tre nå eller vente noen år - fasen"... Så om det blir graviditet her i huset er vel i så fall litt sånn "det som skjer det skjer" (Har Sondre fra april -05 og Brede fra januar -07 og ønsker oss minst en til om en stund eller snart eller om veldig lenge...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå