Gå til innhold

April: Da har vi vært på tur til Oslo og...

Anbefalte innlegg

...hentet firmabilen til gubben!! Og det er STAS!

http://www.allcarwallpapers.com/wallpapers/previews/bmw-1-series-m-sportpackage-812.jpg

- link til bilde av den.

Dette blir altså da vår nye "familiebil" (hadde vi ikke forventet å få et barn til i nær fremtid hadde det blitt stasjonsvogn, men siden jeg håper å få være hjemme en stund er det greit å la hjemmebilen være den største) og den bilen jeg får kjøre å gjøre dameshopping i!! Den er råfin! Kjerringa fikk bestemme farge (den er nesten lik den på bildet men vi har kromlister på vinduene) og så kastet gubben på alt mulig annet ekstrautstyr.

Tok fly til Oslo på tirsdag og hentet bilen i Fornebuparken etter at vi hadde vært på Fru Lyng og kjøpt bilstol nr 3 (bruker fortsatt nr 2 i min bil, men tørte ikke frakte den med flyet, og siden hun har passert 15 kg så kjøpte vi like godt nr 3 nå). Fikk besøkt en barndomsvenninne som fikk baby i april i år, og besøkt lekeplassen i Frognerparken (den var KUL!!). Kjørte hjem i dag, og med montert dvdspiller i nybilen gikk turen som en drøm! Litt overrasket at etter 8 timer i bil (inkl 1 time pause i Seljord) gikk det helt fint å bade og legge Matilde etter barnetv.

Så da er jeg klar for en uke igjen av ferien med stilig bil!

Ps; jeg er ikke SÅ materialistisk egentlig, altså, det er bare gøy at vi for en gangs skyld har en bil som er mindre enn 10 år gammel og full av rust :o) Denne bilen ble registrert for mindre enn en uke siden og hadde kjørt 7km da vi satt oss inn i den :o)

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...