baby ventes 11 mars :) Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 ringte klinikken igår og fikk høre at 4 av 5 egg var befruktet så jeg var veldig spent idag når jeg skulle sette inn. det var en kjempe god nyhet, alle 4 eggene var 4 delte så jeg fikk satt inn et og fryst 3 , er så fornøyd:) sa nå er det bare og smøre seg med tolmodighet, tror dagene kommer til og gå veeeeldig sakte nå fremover altså..... når går el sprøyta ut av kroppen foresten? den må jo være i meg enda siden jeg fremdeles har vondt i puppene....men det er jo fire dager siden jeg tok den,,,
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Så flott da! Da er det bare å smøre seg me tålmodighet! Skal du jobbe eller noe sånt nå da? Gjøre ting som hjelper tiden til å gå raskere! EL sprøyta sitter vel over en uke etter hva jeg har forstått..
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer som ruger, og med egg på frys!! Det er jo bra, da har du gode egg
Snooopi Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Grattis som ruger! Blir spennede å følge deg! EL sprøyta sitter i ca 9 dager har jeg lest... Klem fra rugesøster
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Grattis med rugestatusen! I morgen følger jeg etter! Og egg på frys og greier. Da har du til søskenforsøk Lykke til!
okeke Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 gratulerer som ruger, jeg følger etter i morgen ))))
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer, og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå