Gå til innhold

wow!det var litt av en nyhet.. hcg på 795

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk bekreftet fra haukeland i dag at jeg er gravid :o)

veldig glad!

hcg nivået er på 795 i dag på rd 14!!!!

legen mente det var ganske mye,selv om de regner at alt over 150 er bra...

hvorpå hun sier at ingenting er sikkert men,det er en liten mulighet for at det kan være to inne magen.uansett var det for tidlig å si,men hun ville forbrede oss...

hjelpes...

etter 4 års prøving,hvor ett år med ivf har spren(e) borret seg fast!

jeg strør rundt meg med babystøv så det er bare å slikke til seg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at jeg har fått ul allerede 10 juli...det er vel noen og tjue dager til det...

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Og ja, det var høyt hcg-nivå, tvillingnivå :))

Satt du inn to egg da? Da er nok sjansen for at det er tvillinger ganske stor vil jeg tro. Selv hadde jeg hcg-nivå på 1178 på dag 14, jeg trodde selv det kunne være trillinger, men det var tvillinger :))

Men jeg vet om flere med hcg-nivå fra 500 og oppover som fikk tvillinger. Blir spennende og se på UL da :)

Lykke til!

Skrevet

For en gledelig nyhet :-) Gratulerer så mye! Og masse lykke til på UL, krysser for 2 bankende hjerter ;-)

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer !

Dette lukter "dobbelt opp" !

:o)

Skrevet

Så spennende, gratulerer!

Jeg må spørre: Er det pga faren for to stk du skal inn på UL så tidlig? Var det legene som foreslo dette?

Vi skal ta blodprøve i morgen, og vet ikke noe før vi får svar, men vi har fått veldig sterke positive tester fra dag rugedag 11, og vi satt også inn to egg. Er jo så spent på om det kan være to, og vet de kan se de små plommesekkene ganske tidlig på UL..

Spennende!

Skrevet

Grattis;

Det var jo en kjempehøy hcg-test! Lukter to ja :)

se evt www.betabase.info--- der er det mange som har lagt ut sine verdier for 1 og 2...

Skrevet

Gratulerer så mye. Blir spennende å høre om det to stk der inne:-) Lykke til!

Skrevet

Ser jeg har brukt ordet "fare" om to stk. Det ble litt feil, for det er jo flott med to :) Håper jo på det selv :)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Er bare inne og sniker litt, ble mamma i mars , icsi-metoden, og når jeg så innlegget ditt kom jeg på at i dag er det akkurat 1 år siden vi hentet ut egg :) også på Haukeland :)

Vi satte inn 1 egg og på rgd 15 var hcg nivået 845, og det var bare 1 baby :)

Lykke til videre

Skrevet

Ser foresten også at vi er like gamle... og typen din er like gammel som min :)

Skrevet

spiller alder noen rolle på hcg-nivået?

Skrevet

Tror ikke alder spiller noen rolle nei.

Skrevet

Altså det var ikke pga hcg-nivået jeg kommenterte det med lik alder......

Skrevet

Jeg hadde 1140 samme rugedag, og venter to gutter (223 på dag 10, 3283 på dag 17). Har tidligere fått èn gutt, med hCG på 596 samme dag. Hadde jeg ventet jenter ville hCG vært vesentlig høyere (pussig, men sant).

Her er lenke om det: http://www.forskning.no/Artikler/2003/mars/1048686956.77

Steier har studert svangerskapshormonet i ulike faser av normale og unormale svangerskap. Hvis det foreligger et jentefoster, er hCG høyere enn om det foreligger guttefoster. I tvillingsvangerskap er hCG dobbelt så høy ved kombinasjonen jente-jente, jente-gutt enn ved gutt-gutt.

Blir spennende å høre hva det blir hos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...