Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Kan man bruke vannbasert glidekrem når man prøver å bli gravid (rsfu)? Kan dette minske muligheten? Håper noen kan svare!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Hei. Det finnes en glidekrem som kan brukes når en prøver å bli gravert. Den heter Pree Seed. Tror den kan kjøpes på nett. De andre kremene er visst skadelige for sædcellene. Lykke til.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Hei. Fant denne her på ei anna side. Glidekremen, som gir et optimalt miljø for sæden. Pre~Seed er fremstilt, så det ligner kroppens eget sekret og optimerer sædcellenes betingelser. Den inneholder ingen tilsetningsstoffer, som kan skade sædcellene. Produktet er patenterte samt klinisk testet og anbefales av leger verden over. Dette er en meget velegnet glidekrem til alle par, som prøver å bli gravide. Hver eske inneholder 6 applikatorer med glidekrem, som gir det beste miljø for sæden. Dette produkt er 100% vitenskaplig testet og ved kjøp av Pree~Seed medfølger en utfyllende og let forståelig norsk bruksanvisning. jeg kjøpte min på billigetester.no der koster den nå 189 kr,og det passet perfekt siden det ikke overstiger 200 kr med tanke postgangen. (kopiert fra denne siden) Alle prisene er uten moms, da varene sendes fra Danmark. Ved bestillinger for over 200 kr. må man regne med å betale norsk moms. Vi anbefaler derfor at orderen ikke overstiger dette beløp. Bestill gjerne i flere omganger.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 mm, har brukt rfsu glid og er nå redd det evt kan skade spermiene?..
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Har hørt at andre glidemiddler enn pree-seed dreper sædcellene ja. Ikke alle da selvfølgelig. Kan ikke brukes som prevansjonsmiddel. Men de minsker nok sjansen for å bli gravid dessverre. Du får bestillt pree-seed på nett. Koster 198 pr pk med 6 aplikatorer tror jeg. Tror de selger de på billigtester.no. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå