Gå til innhold

hei=)vet ikke om dere husker meg jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg hadde et innlegg her var da lap(kikkehullsoperasjonen)min gikk galt...de stakk hull på livmoren min og måtte derfor avbryte før de hadde komt så lang som å gå inn gjennom navlen og sprøyte gjennom sånn blå kontrastvæske.

jaja...nå er da det langt over en mnd siden(6mai)

i går (18juni)så var det på`n igjen...kom inn kl 0730 og ble kjørt ned til operasjonssalen kl 1200.

da de akkurat hadde sovnet meg ned med narkose så hadde de fått inn en akutt tilfelle så de måtte bare la meg sove og ta meg senere..uansett jeg våknet da opp etter to og enhalv time (1430)

tok litt tid før jeg kom til meg selv igjen..men våknet da omsider opp da mannen min fikk komme inn til meg på oppvåkningen.

så kom legen.jeg var så spent (tenk om det var så mye galt med meg at jeg ikke kunne bli gravid på den naturlige måten..tenk om jeg ikke kunne bli gravid i det hele tatt)huff...mange tanker fløy gjennom hode mitt ..men så sa legen...-det er ingen ting galt med deg..du hadde litt krokete eggledere,men ikke no farlig.I tubene(egglederne)dine var det litt grums i, men det er borte nå etter at vi har skylt gjennom med blå væske.

han fortalte oxo at jeg hadde litt sammenvoksninger nede i magen(jeg forsto ikke helt hva han mente med det..men får vel bedre svar da vi får time hos Gyn på hamar om ca 1 mnd)

men selv om det var bra med meg og vi hadde STOR sjangse å bli spontan(som han kalte det)gravid ,så kom de til å søke oss til IVF og vi vill nok få time før jul.

Så nå jenter sitter jeg her med to lapper på magen etter inngrepet,litt hold i skuldrene og ribbena mine og går litt krokbøyd.men det gjør ingenting etter det svaret jeg fikk...er glad og fornøyd og gleder meg masse til å PRØVE igjen(kose meg med mannen min)og skjer det ikke no ..så har vi da IVF i vente....

Så kanskje neste år rundt denne tiden så har jeg en litt stor mage....*håpe masse på hvertfall*hehe

En ting til slutt(ble litt langt det innlegget her)men er det noen som vet når jeg og mannen min kan ha sex igjen?jeg glemte å spørre legen om det.

Lykke til til dere alle sammen........=)klem fra Kristine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...