IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Uten å gå gravid selv en gang Hehe.. I går på rugedag 11 testet vi endelig positivt. Og det var ikke akkurat tvil! Brukte sånn cb med kryss, og det ble kryss nesten med en gang, mens jeg holdt den i hånden!! Trodde ikke våre egne øyne.. Så var det fram med to billigtester vi hadde liggende, og de ble også positive, men med noe svakere strek. Aldri mer billigtester på oss! Det gikk virkelig ann å få to streker på testen, og min kjære kone er på en måte blitt gravid på første mulige forsøket. Inseminasjon med tette eggledere var jo liksom meningsløst.. Så nå sitter vi her spente på om dette skal gå bra, og ikke minst om det er en eller to...?
ella80 Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 ååååh, gratulerer så mye begge to. Det er virkelig mirakler som skjer:) Hadde jo vært stas om det var 2 småttinger:) Gratulasjonsklemmer
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Skulle også nevne at dette har vært noen symptomer (kan også være crinone): Ømme pupper og sånn mørkere brystvorter, mye stikkinger og småsmerter i magen fra rugedag 5-8, men som har blitt mye svakere før IKM. Brune flekker i crinonerester på dag 8-9 (rester fra festeblødning?), vondt i blæra som ikke er urinveisinfeksjon (har sjekka), masse småtissing!! Har levd akkurat som vanlig, og har både kost oss med noen glass brus og godsaker. Kona har tatt folat, omega 3 med noe vitaminer, og sånn hestekur med E-vitamin.
Kanskje i år? Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer! Så fint å høre om positive tester
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Veldig gledelig, til lykke med graviditeten;))
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer så mye!!!! En ubeskrivelig følelse ikke sant?! Håper dere får tvillinger, jeg stortrives som tvillingmamma selv Og guttene mine er resultat av behandlingen hos fantastiske Maigaard ) Lykke til videre i sv.skapet.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 Takk alle sammen Det er veldig deilig med en positiv test, og prøver å ikke være urolig, for det som skjer, det skjer! Håper jo på tvillinger, men en er veldig bra det og Veldig fornøyd med behandlingen på Maigaard, er jo tross alt gravide på første forsøk Ja, dette blir spennende!
Ann-ch. Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer så mye begge to:-) og lykke til videre.
Nea og juniors mamma Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Hipp, hipp hurra for dere begge:) Strålende tid å gå rundt å smile til verden, er det ikke? Lykke til videre
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2008 Takk til alle for gratulasjoner Koselig å endelig være den som mottar gratulasjoner! Og, ja, det er en fin tid å smile på. Jobber i skolen, og har gledet meg ekstra mye sammen med barna de siste dagene, nå som jeg vet at det ligger et eller to sånne nurk i magen til kona Så koselig!
74skytte Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Gratulerer så masse til dere begge. Nå får dere kose dere masse i tiden fremover. :-)
catine Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 gratulerer så mye!!! gled dere til en spennende periode fremover og nyt den! har et spm: hvorfor e-vitamin?? (tar selv folat, multivit. og tran)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. juni 2008 Takk, takk Har lest og hørt at E-vitamin er gravidvitaminet #1 (etter folat vil jeg tro). Det skal styrke slimhinnen, som vil hjelpe fosteret og feste seg og bli der. Vet ikke om det har noe for seg, men man kan visst ikke ta for mye av E-vitamin, da kroppen kvitter seg med overskuddet. Skal nevne at slimhinna til kona alltid har vært veldig tykk, på rundt 14-16 mm, men om det er vitaminene kan vi ikke vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå