Gå til innhold

Rart når folk selger splitter nye vogner på finn

Anbefalte innlegg

Da lurer jeg alltid på hvorfor? Enten vogna er 3 dager eller 3 mnd gammel bare, så selges de?

Da har iallefall ikke jeg lyst å kjøpe , hvis den er så dårlig.

Har reagert flere ganger på dette hvor man får med kvitteringer på helt nye vogner.........

Fortsetter under...

Må jo huske på at ikke alle liker den samme vogna. Jeg legger mer merke til hvor mange av den samme typen som blir solgt lite brukt. Angående tvillinger, så blir det i følge selgerne på finn født en helt utrolig mengde av disse... Samme med veldig tette søsken. En måned gammel bagvogn selges grunnet familieforøkelse??

Jeg har solgt flere nyere vogner på finn, og alltid av samme grunn: Jeg ville prøve noe nytt. Har angret mer enn en gang...

Jeg har også solgt en helt ny vogn. Gjorde det fordi jeg ikke trengte vogna allikevel, men bare "måtte" ha den i butikken, så fikk jeg litt fornuftige etterkjøpskvaler som sa at jeg aldeles ikke trengte enda en vogn. Dessverre. Skulle gjerne hatt den.

Annonse

Har solgt flere nye vogner jeg, kalles vogndilla ;-). Lyst å ha noe man er helt fornøyd med. Det betyr ikke at andre ikke er fornøyd med vognen, for alle er forkjellige, bare at den ikke passet helt for vårt behov ;-).

jeg solgte en helt ny vogn etter bare noen ukers bruk, ikke fordi den var dårlig eller noe galt med den, men den passa ikke til mitt bruk, var for tung og stor!

Jeg hadde ikke peiling på vogn så kjøpe ei jeg trodde ville være bra, men da jeg fikk bruka den litt oppdaga jeg at jeg at det fantes andre vogner som passa bedre for meg, de jeg solgte vogna til er superfornøyde med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...