Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle her store mager og er fødeklare, virker slik på mange av innleggene.

Har selv bare en liten spire som ikke synes ennå. Tør derfor ikke møte opp på noen treff før det er noen andre som kanskje også har kommet like langt, har en januar spire..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey Collie, ikke tenk på DET! Kommer flere nye hele tiden, ikke alle har stor mage:) (selv om mange har det akkurat nå, faktisk, men det spiller jo ingen rolle!) Det er jo uansett koselig å treffe andre, er det ikke? Jo flere, jo bedre!

Hilsen Marit :)

Skrevet

Hei Collie!

Hør på marit!:) Vi er noen store mager, noen med nyfødte og flere og flere med termin lenger utover høsten og vinteren!

Kjempe koselig å se andre i samme situasjon og ikke noe å bekymre seg over ikke å ha så mye mage enda! den kommer jo så fort som bare det likevel;)

Skrevet

vi er iallefall 2 m termin i november, og vi møtte også opp før magene viste.. ingenting å bekymre seg for.. bare å komme:)

Skrevet

Hei, jeg er hun andre i "gjengen" med termin i november. Jeg var helt flat når jeg møtte opp første gang men sånn har jo alle vært. Det er jo bare enda kjekkere å følge med fra gang til gang hvordan DIN mage utvikler seg. Velkommen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...