Gå til innhold

hvilken tvillingvogn bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi har hatt både Teutonia Team S4 og GT Safari Dobbel til våre tvillinger som nå er 1 år. Var kjempefornøyd med begge vognene, men GT'n er mye lettere og tar mindre plass enn Teutonia sin. Teutoniaen sin er veldig fin til nyfødte. De ligger veldig lunt og godt i mykbaggene i vogna (hvis du har det da.)GT'n er veldig fin fra barna begynner å sitte i vogna. God plass til begge to. Andre erfaringer har jeg ikke, men se det er veldig mange som har OTH og TFK sin tvillingvogn, men de skal vist være dyrere enn andre vogner. TEutoniaen betalte vi 8000 for komplett. GT'n kjøpte vi brukt for 2000 kr.

Lykke til med vognvalget.

Har duowalker fra EasyWalker. I love!

Den er veldig lett, bare 11 kilo, og har vendbare/låsbare framhjul = superlett å trille. Har så mye å si. Særlig når det er to oppi der...

Den har god og pen design, er slitesterk og funksjonell. Fine farger, lang bag, romslige sportsseter som kan legges helt ned.

Det er ikke noe krirk, knepping, slark eller dritt. Jeg liker løsingene og setter stor pris på at uv/insektsnett og regntrekk sitter som det skal.

Kunne tenke meg håndbrems, men det er det eneste jeg savner. Mulig den nye har det??? Min har en kalesje, men de kommer nå med to.

OG, om du er lang er kanskje skrittlengden litt kort (ok for meg på 1,65).

Jeg har OTH, den også er helt superduper. Syns det er litt vanskelig å sette på baggene bare, men sportsvogna er bare helt toppers. En drøm å trille, liker den nesten bedre enn vanlig vogna vi har.. Men den er dyr, men ser det er et par på finn. den holder seg også bra så sikkert lett å selge igen hvis den ikke blir helt utslitt da..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...