Gå til innhold

Flere 19åringer som er verpesyke her??=)

MinStørsteDrømBlirSann?

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg er ei jente på 20 år med en sønn som blir 2 år i september.

Ble gravid som 17 åring, men ble 18 før han kom til :-)

Jeg og min samboer (barnefaren) venter nr 2 i februar, noe

vi gleder oss veldig til :-)

Ønsker dere andre 'unge' verpesyke lykke til

og riktig god sommer :-)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

jeg er 19år, og starter som lærling i barnehage om 1uke :o

vi er prøvere, 1pp, men sluttet med prevansjon feb08, men fikk ikke mensen før 4juli08...vi har bestemt oss for ikke å PRØVE å bli gravide, men bare kose oss med hverandre å ha god sex uten den der, tror du jeg blir gravid nå? føttene i været greie...men bare ta det som det kommer...de sier jo at det skjer fortere hvis du bare slapper av og lar det skje...jeg driter egentlig i om jeg blir gravid veldig snart etter at jeg har startet i jobb, jeg skal jo jobbe i 8mnd uansett (med mindre det blir mye plager da)...så det går greit...hehe

jeg sier nå bare, har du lyst har du lov... ehhe

• 3 uker senere...

Annonse

Jaa!! eller, jeg er 20 da men:) hehe

Men det passer ikke helt nå, begynner å studere nå denne uken. Jeg tenker skjer det så skjer det:P

Vi er 20 og 24, har vært sammen i 4,5 år, bodd sammen i 4, så jeg føler meg trygg på forholdet osv. Holder på å bygge hus nå.

Meen, jeg glemte å kjøpe nye ppiller denne måneden (det var ikke planlagt) og har hatt sex flere ganger nå da jeg har eggløsing.

så nå er det bare å vente i spenning i ca 2 uker til å se om mensen kommer eller ei. håper på ei:)

det jeg tror disse "tredveåringene" prøver å si er at mye forandrer seg fort når man er så ung. det jeg har lært, på både godt og vondt, siden jeg var 16 år er helt uvurderlig! var sammen med kjæresten og etterhvert samboer i 4 år fra jeg var 16. så var han utro og hele verden ble snudd på hodet der og da, men egentlig ble alt til det bedre:) jeg er fremdeles bare 23 og lurer litt på noen dager om jeg egentlig er klar for å bli mor:) min sambo er 26 og vi venter en liten gutt i oktober:) vet ikke om jeg er i noen posisjon til å gi råd, men jeg var ganske klar på at jeg skulle ha det økonomiske i orden før det kom et barn. og det angrer jeg ikke på nå som jeg går hjemme med bekkenløsning og ser alle de utgiftene som kommer med et barn:) selvfølgelig så er kjærligheten til barnet det viktigste, ikke penger. men dårlig økonomi gnager ofte på et forhold og man skal jo også være kjærester oppi det hele:) så lykke til alle unge mødre:)

Kjenner meg så igjen her.. Er 20 da fyller snart 21 er skikkelig verpesyk. Giftet meg faktsik i sommer, men mannen er ikke helt klar enda så da får jeg vel bare vente hehe ;o) Men jeg bruker ikke p-pille da bare sånn PFC. (fruktbarhetsting) Så la oss håpe at den er litt feil hehe ;o) Nei da;o) Bare ønske tanker. Men til dere som er rundt 19-21 år og har barn hvordan er det?

jeg er 20 og forlova med en på 24, prøvd i et år nå. å er veldig veldig klar for å få det til nå.. mange innlegg som traff veldig.. har en tendens til å tro jeg er gravid hver gang, og man begynner nesten å tro at alt er tegn på at man er gravid,bare man er litt kvalm en dag . for man vil det så gjerne:P

bra å se på forumet at alle de unge mødrene står imot alle de negative komentarene fra de som er oppe i åra, og ikke kan forstå at 20 og yngre faktisk prøver å få barn.. et ønske om barn er like stor om man er 33 eller om man er feks.19

Ja, skjønner dere godt!:D

jattepus: du blir 20 samtidig som meg (mai09)

og typen min blir også 23 i mars 09! hehehe, sammentreff:)

Morro da! Ønsker dere masse lykketil:)

Si ifra hvis noen her blir gravide da:)

• 1 måned senere...

Annonse

Hei..

Jeg er 19 år og er også verpesyk, men min kjære er ikke klar for barn enda. Så jeg får vel bare vente :( Det er kanskje litt tidlig, men er har utrolig lyst på en baby.. Kjæresten min er 31 år, så er vel snart på tide? For han sin del.

Jeg er 19, har kjæreste og vi planlegger å flytte sammen. Vi har vert sammen i snart 3 år. Han er 20. Inbiller meg hver måned at jeg er gravid, så kommer mensen og ødelegger. Er så sikker hver gang at jeg har graviditetssymptomer. Vi har bestemt oss for å prøve å bli gravide, så vi bruker ikke prevensjon lengre. Vi føler oss veldig klare begge to til å bli foreldre. Jeg er så utrolig verpesyk, drømmer bare om å ha kul på magen og å bli mamma til en liten en. Tror det kommer litt av at så mange av veninnene mine er gravide og skal ha sine små snart.

Håper det er min tur snart :)

• 2 uker senere...

kjekt å lese om alles opplevelser å erfaringer :)

selv er eg 20, samboern min e 25, bodd ilag i kunn 4 måna.. mn bare vet at vi er rett å at d er åss.. er i 2pp nå.. eller vi hr egentli sakt at vi vil vente så d blir vårbaby i 2010 :) mn vi hr ikke har aldri brukt prev, bare tatt forhonds regler. mn nå hr vi droppet dm. :) eggløsning igår.. så nå vente vi 2 uker å ser.. mn hr lurt kroppen min før så prøver å ikke tenke på d. hr ikke jobb så passer egentli veldi dårli :S samboern min hr inntekter for 2 så vi klarer åss fint, å hr hus med 3 soverom å 2 biler. mn hadde vært VELDI kjekt med jobb så eg vet at vi hr nok til babyn eventuelt kommer...

er kjekt med sånn forum.. føler at eg kan legge alle tanker å bekymringer inn hr så hr eg på en måte fått snakka om d:) hehe

noen andre nordlænninga hr??

• 1 måned senere...

hei hei:Dny her å litt nervøs. hehe jeg å samboeren min er i pp 14. gått på p-sprøyten å sliter enda med dette. stress!!! jeg er 19 å han er 22. begge er lærlinger. begynner å bli VELDI lei av å prøve nå, har fått time til utredning, gruer meg. kjekt å hørre om andre i samme situasjon... lykke til alle sammen!!! krysser fingrene får nytt år å nye muligheter!!!!!

Hei hei :D

Kjenner meg igjen i mange av dere:))

er 19 år (20 i mars). Har type på samme alder:) Vært sammen i 4 1\2 år. Jeg har lenge vært klar. Men har en kjæreste som er redd for å miste hobbyene sine, biler, fart spenning. Så han er ikke helt med enda. Han sier han vil ha barn når han er ung, kanskje til neste år. Men går ikke på noe prevensjon. Fikk blodpropp av p piller for et årsiden, så det skjer jo uhell avogtil:) Men jeg har begge mine bestevenniner som fant ut i desember at dem var gravid. Og jeg har fått den ære og bli gumor til begge. Det gir både glede og tårer hos meg.. Jeg vil også så gjerne ha. Har vært så klar så lenge. Vi er begge lærlinger og bor for oss selv, har lappen og stabil økonomi:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...