Gå til innhold

Flere 19åringer som er verpesyke her??=)

MinStørsteDrømBlirSann?

Anbefalte innlegg

Jeg er 19, har samboer og er forlovet!!

Vært sammen i 4år, han er 23!!

Jeg har gått et år på vgs men det fant jeg ut at jeg ikke ville bli, prøvde privat frisør skole, funket heller ikke og nå vil jeg jobbe i barnehage, men er også SYKT verpesyk.. Tenker ikke på noe annet enn en liten baby og kul på magen!!

Flere som meg her? =p

Fortsetter under...

kjenner meg igjen ja, og jenta vår kommer rundt 5. august =)

Hvis begge vil og er klare, hvorfor ikke? Er jo kjekt og ha jobbet litt først, event. være i utdanning så man får støtte da.. Kan jo starte i b.hage og begynne å prøve samtidig? Jeg ble gravid samme mnd. som jeg startet i ny jobb.

:)

ja, typen vil vente litt.. og han vil at jeg skal ha lappen først, men jeg vil ta lappen når jeg går hjemme med barnet:) er ikke alltid så lett.. hehe!

håper på svar fra barnehage snart ja:)

vi fortsetter innleggene inne på bli gravid, der er det mange vi kan snakke med:)

jeg er 19 år nå og venter nr 2^^ har vært verpesyk siden jeg fikk min første og var verpesyk før jeg ble gravid men han, som nå er 1 år og syv måneder=) jeg har nå termin i februar så har akkurat funnet ut jeg er det. jeg vil si at det er bare til å begynne. såv skal du se ting faller på plass etter det=)

Annonse

Fint at det er fler av oss..:D koslig å høre=) vært forlovet i 1år nå 25=)

Jeg kan jo spørre dere.. er det noen av dere som får stikninger ved eggstokkene og føler seg oppblåst selvom dere ikke er gravide? og er skikkelig trøtt og sulten hele tiden!! rare greier det der... og har akkuratt hatt mens:s

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...