Gå til innhold

Hvilket dobbeltnavn foretrekker dere av disse:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Johanna Marie

Cecilia Marie

eller rett og slett

Caroline

Ellinor

Mille

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cecilia Marie var nydelig. Er ikke så glad i Johanna og Ellinor. Men Caroline og Mille er søte.

Skrevet

Jeg er ikke fan av dobbeltnavn, men liker både Johanna og Cecilia. Tror jeg foretrekker Cecilia Marie. Når det er sagt syns jeg Mille er finest av alternativene dine (Milla er litt finere). Caroline er ok, men jeg liker ikke Ellinor.

Skrevet

Jeg likte Johanna Marie av dobbelt navnene, av enkelt navnene likte jeg best Caroline

Skrevet

Jeg liker alle navnene, men jeg er mest glad i enkeltnavn, så jeg setter:

1.Caroline

2.Mille

3.Ellinor

Men både Cecilia Marie og Johanna Marie er pene, vet ikke hvem jeg setter først :)

Skrevet

Liker forslaget ditt om Emma Johanne bedre enn alternativene her. Johanna Marie er altfor tungt, Cecilia Marie et er navn på hele sju stavelser IÚnødvendig tungvint!

Jeg liker Mille (ikke med a!) best, og syns det er tull og tøys når enkelte påpeker at dette ikke er et "odentlig" navn. Hva med Mille Johanna? det syns jeg var pent

Skrevet

Johanna Marie, rett og slett fordi jeg liker Johanna .-)

Skrevet

Cecilia Marie var ganske fint. Liker ikke Johanna.

Caroline er koselig navn. Liker ikke Ellinor og Mille... men synes Ellinora er fint. Av de du har satt opp ville jeg valgt Caroline.

Skrevet

Johanna Marie var vel det eneste jeg likte ordentlig.. Fint og sterkt! ;-)

Skrevet

Jeg likte best Ellinor eller bare Cecilia. Jeg er så lei Marie som fornavn nr. 2

Skrevet

Marie er oppbrukt som mellomnavn! Samme med Sofie..

Jeg liker for øvrig Cecilia og Johanna godt - så ville valgt et av de :-) Ellinor synes jeg også er helt herlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...