Gå til innhold

Bestilt Emmaljunga og vil skifte farge men får ikke lov av butikken....

Anbefalte innlegg

Bestilte Emmaljunga Scooter i Camo Beige for 2 uker siden. Den kom i butikken i dag, jeg får ikke hentet den før i neste uke. Men så har jeg baktanker med fargen....vil heller få en i Jungle, som de har på lager. Sente mail til butikken i dag, og de sier at det ikke er mulig og skifte farge.......siden Camo beige er en utgående farge (men den ble produsert i forrige uke og er en 2008 modell). Jeg har ikke betalt noe depositum.

Er dette vanlig? At man ikke får lov til og skifte farge.........

Fortsetter under...

Hørtes merkelig ut...

Men da kan du vel bare heve kjøpet, det har man jo all rett til (særlig siden du ikke har hentet vogna engang), og så kjøpe ny i Jungle (gjerne fra en annen butikk, da denne tydeligvis har veldig dårlig service). Si at du tenker å gjøre det sånn, så får nok pipen annen låt!!

Lykke til :-)

Jeg får bare dårlig samvittighet, siden jeg ba om denne......Har sendt de en annen mail, får se hva de sier........Skal bare til Trondheim i noen dager og tror ikke det er flere butikker enn Bebito der meøpd denne vogna. Vil kjøpe den i Norge (bor der ikke) fordi jeg får mva tilbake.....

Har sendt e-mail til butikken, men de svarer den ikke nå....Har jeg full rett til og avbestille når de har bestilt den til meg? Noen med erfaring om dette fra Emmaljunga?. Jeg vil jo helst kjøpe vogna hos de, det er ingen andre butikke i nærheten. Fra nettbutikk må jeg betale 300 i frakt.

jada jeg selger vogner, og du har all rett til å heve kjøpet. bare la være å hente den det, men fint å si ifra om at du ikke vil ha den...om du ikke vil gå inn å kjøpe den i jungle selv, så få noen andre til å gå inn for deg.

Annonse

Takk for dette. Jeg skjønner jo at de blir ltt irriterte, men de burde jo være fornøyd med at jeg vil kjøpe vogn fra de. Jeg kan ikke tro at de ikke får solgt denne til noen andre, den er jo uåpnet 2008 modell i eneste butikken i Trøndelag som selger Emmaljunga...........Jeg har sagt i fra at jeg ikke ønsker vogna i e mail. Det er deres problem hvis de ikke vil svare. Jeg sender bare mamman min til og kjøpe den i en annen farge.........ellers vet de jo ikke hvordan jeg ser ut :) De spør vel ikke om navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...