Gå til innhold

venter nr 3, uke 15+0 i dag og kjenner ikke liv enda. Flere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sist kjente jeg liv mye tidligere. Har kjent noe nå som kan minne om liv, men er usikker på om det er bebisen eller kroppen som spiller meg et puss.

Noen gangen kjennes det ut som et lite spark, bare veldig,veldig svakt. Og her om kvelden var det som om det var et ekstra trykk, tung følelse på den ene siden av magen. Kan d ha vært babyen som snudde seg eller som var på den siden?

Gleder meg til jeg kjenner sparkene tydelig.

Fortsetter under...

Hei. Jeg venter også nr. 3, er i uke 31 nå. Med nr. 2 kjente jeg bevegelse allerede i uke 14, så ventet å ventet denne gangen. Har vel kjent det regelmessig/ hver dag siden uke 17. Å som deg gikk jeg rundt å kjente noe som jeg trodde kanskje var babyen, men som jeg ikke var sikker på alikevel. Babyen er jo veldig liten ennå, snart kjenner du nok masse liv!

Er jo bare såååå koselig å kjenne spark og bevegelser fra den lille i magen :-)

Nå ble jeg lettet:-)Har gått og bekymra meg for at jeg ikke har kjent liv enda...men ser at det slett ikke er unormalt.Venter tredjemann nå,og har nesten vært syk av engstelse fordi jeg ikke har kjent liv like tidlig som før

Blir spennende å se når jeg endelig kommer på ultralyd om to uker:-))

Annonse

Slenger meg på denne jeg også.

Jeg er i uke 16 og er 3 gangsfødende og hadde trodd at jeg skulle merke liv til nå.

Kjenner noe der nede av og til, men er også usikker på om det er kroppen som lurer meg.

Men satser på at det vil skje noen endringer iløpet av de 2 kommende ukene.

Venter liksom bare på det første skikkelige sparket!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...